Jump to content

Ipod werkt niet


sampfan13

Recommended Posts

Hoi kheb een Ipod gekocht 2e hands maar die ging niet aan waar ik m bij heb gekocht zij de batterij is leeg

ik dacht dus ok

Daarna sluit ik m aan op mn PC geeft de IPOD aan:

Starting... dit doet hij nu al 3 uren

Ik heb t over deze

ipod_nano_4g.jpg

Weet iemand wat er mee aan de hand is of is die ipod gewoon fake

Link to comment
Delen op andere websites

Even terug gaan naar die verkoper en je geld terug eisen! Ik neem aan dat je bij hem bent wezen kijken en de ipod daar ook werkend hebt gezien. Anders moet ik toch bekennen dat je een klein beetje een oelewapper bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.-

En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.-

En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult.

China Power, jwt! Die mensen daar kunnen alles na maken zonder dat je er ook maar enig benul van hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.-

En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult.

China Power, jwt! Die mensen daar kunnen alles na maken zonder dat je er ook maar enig benul van hebt.

idd xxxx chinezen (Niet Racistisch bedoelt) Die gast die was op n rommelmarkt dus de eigenaar vinden is moeilijk xD

Bewerkt: door sampfan13
Link to comment
Delen op andere websites

Als het op een rommelmarkt was ben je sowieso een knuppel. Je hebt dan 0 garantie en je geld is zo goed als weg nu. Hier geld het gezegde: if it's too good to be true, it probably is.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Namaak kun je zo herkennen. Zo kloppen bijvoorbeeld de icoontjes of het systeemlettertype van die apparaten niet. Bijvoorbeeld op Arial, Tahoma of Verdana in plaats van Podium Sans (iPod) of Helvetica (iPhone/iPod Touch). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Namaak kun je zo herkennen. Zo kloppen bijvoorbeeld de icoontjes of het systeemlettertype van die apparaten niet. Bijvoorbeeld op Arial, Tahoma of Verdana in plaats van Podium Sans (iPod) of Helvetica (iPhone/iPod Touch). ;)

Tsja, dat moet je ook weten.. Op zo'n moment sta je daar niet echt bij stil en koop je hem maar gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...