sampfan13 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Hoi kheb een Ipod gekocht 2e hands maar die ging niet aan waar ik m bij heb gekocht zij de batterij is leeg ik dacht dus ok Daarna sluit ik m aan op mn PC geeft de IPOD aan: Starting... dit doet hij nu al 3 uren Ik heb t over deze Weet iemand wat er mee aan de hand is of is die ipod gewoon fake Reageren
.Senne Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Je bent waarschijnlijk opgelicht. Ofwel is er iets aan de hardware en zal je 'm moeten naar Apple opsturen of je geld terugvragen aan de kerel waar je 'm vandaan hebt, ofwel ligt het aan de software en dan kan je proberen hem te resetten door het volgende te doen: http://support.apple.com/kb/ht1339 Reageren
sampfan13 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 De PC geeft ook niks aan dus ik denk dat ik ben opgelicht Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Even terug gaan naar die verkoper en je geld terug eisen! Ik neem aan dat je bij hem bent wezen kijken en de ipod daar ook werkend hebt gezien. Anders moet ik toch bekennen dat je een klein beetje een oelewapper bent. Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Middelste en menu knop inhouden, misschien helpt dat. Reageren
sampfan13 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.- Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ga dus terug met dat ding naar die oplichter en vraag je geld terug. Je moet nu niet bij de pakken neer gaan zitten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.- En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.- En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult. China Power, jwt! Die mensen daar kunnen alles na maken zonder dat je er ook maar enig benul van hebt. Reageren
sampfan13 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Ben net naar de Apple winkel gegaan en die zeggen dat ie fake is -.- En jij kan zelf niet zien aan zo'n ding of het een goedkoop bucht uit China is of niet..? Eigen schuld, dikke bult. China Power, jwt! Die mensen daar kunnen alles na maken zonder dat je er ook maar enig benul van hebt. idd xxxx chinezen (Niet Racistisch bedoelt) Die gast die was op n rommelmarkt dus de eigenaar vinden is moeilijk xD Bewerkt: 16 juni 2010 door sampfan13 Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Als het op een rommelmarkt was ben je sowieso een knuppel. Je hebt dan 0 garantie en je geld is zo goed als weg nu. Hier geld het gezegde: if it's too good to be true, it probably is. Bewerkt: 15 juni 2010 door Galiorix Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Namaak kun je zo herkennen. Zo kloppen bijvoorbeeld de icoontjes of het systeemlettertype van die apparaten niet. Bijvoorbeeld op Arial, Tahoma of Verdana in plaats van Podium Sans (iPod) of Helvetica (iPhone/iPod Touch). Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Namaak kun je zo herkennen. Zo kloppen bijvoorbeeld de icoontjes of het systeemlettertype van die apparaten niet. Bijvoorbeeld op Arial, Tahoma of Verdana in plaats van Podium Sans (iPod) of Helvetica (iPhone/iPod Touch). Tsja, dat moet je ook weten.. Op zo'n moment sta je daar niet echt bij stil en koop je hem maar gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.