Pennywise The Clown Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 als ik op de autoweg kom met een cheetah of supergt ofzown andere snelle wagen!!!, ga ik rijde maar komen er andere auto's die mij zonder moeite inhalen. ook vrachtwagens en andere slome auto's halen mij in. ze gaan gestoord snel!!! :huh: nog erger is dat ze allemaal tegen mekaar opbotsen als ik op de rem ga. dan gaat het beeld heel traag en vliegen de auto's een voor een op elkaar. ze vliegen een paar meter de lucht in en komen op hun rug neer. dan ontploffen ze en doen de omheenliggende auto's dat dus ook :angry: !!!! als iemand hetzelfde probleem heeft meld het astjeblieft ff. thinx!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Dit is al lang bekend tis geen bug ofzoiets nee tis gewoon een fout in de game, kijk maar in Sa general daar kom je ook zo'n topic tegen, als je daar had gekeken had je deze niet hoeven posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 haha lijkt me wel vet, kzal et ook eens proberen, hoelang moet je dan over de snelweg rijden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Daarvoor moe je ni zo lang op de snelweg rijde hoor. Maar het gebeurt wel het vaakts in Las Venturas. Daar moet je nog geen minuut op de snelweg rijden om dit voor te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 goed.. na het verhaal 3x gelezen te hebben snap ik het eindelijk B) Dat ga ik ook eens proberen want dat klinkt wel kicke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 T was al bekend. Voor de rest laten rusten. Dus niet meer posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.