Kloep Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Is je bounty onder de $100? Ik geloof dat dat ook nodig was... Ik deed het laatst met een bounty van rond de $250. vice infernusX, wat ik deed was in Escalera de kerk binnengaan, en daar dan in een kast gaan grutten. Dan komen ze vanzelf naar je toe. Dan kan je gewoon naar buiten lopen, en stil gaan staan. Reageren
Niiek Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 je moest toch ook B ingedrukt houden om je overtegeven ? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, gewoon blijven staan en geen wapen trekken. Maar je moet een bounty onder de 100 hebben, erboven is mij nog niet gelukt. Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, gewoon blijven staan en geen wapen trekken. Maar je moet een bounty onder de 100 hebben, erboven is mij nog niet gelukt. Bekijk mij bericht hier eens: Is je bounty onder de $100? Ik geloof dat dat ook nodig was... Ik deed het laatst met een bounty van rond de $250. Het is dus wel mogelijk. Reageren
viccard Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ik deed het met een bounty van 8000 Alleen moest ik toen wel die hele bounty afbetalen Ik had dus te weinig geld en moest een boef vangen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, gewoon blijven staan en geen wapen trekken. Maar je moet een bounty onder de 100 hebben, erboven is mij nog niet gelukt. Bekijk mij bericht hier eens: Is je bounty onder de $100? Ik geloof dat dat ook nodig was... Ik deed het laatst met een bounty van rond de $250. Het is dus wel mogelijk. Serieus, bij mij is het nog nooit gelukt, maar kwam die 250 erbij of in een keer? Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Serieus, bij mij is het nog nooit gelukt, maar kwam die 250 erbij of in een keer? Hoe bedoel je? Waarbij? Reageren
viccard Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Efkes een vraagje, als je een premie van bijvoorbeeld 50, moet je dan ook nog die premie afbetalen als je je overgeeft? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Serieus, bij mij is het nog nooit gelukt, maar kwam die 250 erbij of in een keer? Hoe bedoel je? Waarbij? Dat je bijvoorbeeld eerst $80 en toen er $170 erbij kreeg, of in een keer? Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Serieus, bij mij is het nog nooit gelukt, maar kwam die 250 erbij of in een keer? Hoe bedoel je? Waarbij? Dat je bijvoorbeeld eerst $80 en toen er $170 erbij kreeg, of in een keer? Ow, op die manier. Ik had zin in schieten, en stond midden in een stadje. Dus het was niet echt in één keer, maar wel erg snel. Reageren
Damos Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Efkes een vraagje, als je een premie van bijvoorbeeld 50, moet je dan ook nog die premie afbetalen als je je overgeeft? Ja dat word dacht ik automatisch betaald als je je overgeeft. Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Efkes een vraagje, als je een premie van bijvoorbeeld 50, moet je dan ook nog die premie afbetalen als je je overgeeft? Ja dat word dacht ik automatisch betaald als je je overgeeft. Klopt inderdaad. En indien je niet genoeg geld hebt, moet je een boef voor hun vangen die een bounty op zijn hoofd heeft staan (deze bounty ontvang je dan uiteraard niet). Reageren
viccard Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 XD ik ontving die bounty wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.