Jump to content

Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?

Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?

• GTA
      18
    • RDR
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gestemd op Red Dead Redemption. Dit zal vooral komen doordat deze nieuwer is en ik deze nu dus veel speel. Het zou zomaar kunnen dat ik op GTA zou stemmen, zodra GTA 5 uit is. ;)

Geplaatst:

Ik heb gestemd op Red Dead Redemption. Dit zal vooral komen doordat deze nieuwer is en ik deze nu dus veel speel. Het zou zomaar kunnen dat ik op GTA zou stemmen, zodra GTA 5 uit is. ;)

ja dat zal met mij dan ook wel zo zijn :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Red Dead Redemption; zoals Kloep al zegt: RDR is een stuk nieuwer. :Y Maar ik vind dat er meer ruimte. :puh: En je kunt paardje rijden! :D

En als inderdaad GTA 5 uit is, stem ik denk ik liever daarop. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Gta, na 3 weekjes vond ik RDR al saai worden, Ik ben ook meer van de moderne free roam games, inplaats van het wilde westen.

Geplaatst:

Red Dead Redemption; zoals Kloep al zegt: RDR is een stuk nieuwer. :Y Maar ik vind dat er meer ruimte. :puh: En je kunt paardje rijden! :D

En als inderdaad GTA 5 uit is, stem ik denk ik liever daarop. :puh:

dus jij hebt meer met paarden dan met auto`s? :puh:

Geplaatst:

Ik stem voor GTA, omdat het veel leuker is dan RDR denk ik, omdat je in GTA in de moderne wereld leeft en GTA is op PC, RDR niet :(

Gta, na 3 weekjes vond ik RDR al saai worden, Ik ben ook meer van de moderne free roam games, inplaats van het wilde westen.

Hier ben ik het mee eens, ik vind RDR wel leuk en het heeft een heel mooie, levende, realistische en interactieve omgeving... maar het blijft gewoon lang niet zo goed als een GTA, waarom is dat? Wel ten eerste omdat je je maar telkens met een paard moet veprlaatsen wat op den duur ook wel wat gaat vervelen. De map is niet groot genoeg om bij mij een echt Westerngevoel op te wekken, als je dat echt zou willen zou ik toch op zen minst als echte Cawboy van dropje naar dorpje willen sloffen end na zouden er dus vele dorpjes moeten zijn in Westernstyle... en in RDR is er maar 1. Begrijp me niet verkeerd, RDR blijft natuurlijk een topgame, maar kan het tippen aan een GTA? Nee dat kan het niet, GTA is gewoon een klasse apart dat niemand, maar dan ook niemand anders lukt dan R* North om zoiets mooi en boeiends te creëren.

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

GTA natuurlijk. Ik vind RDR nogal kort en wordt super snel saai. En gta blijft leuk altijd mensen neer knallen. Snel zorgen dat politie weg is en daarna weer verder gaan. Bij RDR kost je dat bakken met geld. Voor die stomme bounty.

Geplaatst:

Nogal een moeilijke keuze. :puh:

GTA is modern en RDR is nogal authentiek, ik vindt beide wel leuk. ^_^

Maar ik denk dat ik toch sneller GTA V zou kopen dan RDR 2. :puh:

Ik vind het toch veel levendiger in GTA. Er lopen heel veel mensen rond en in RDR ben je soms lang alleen met je paard alleen. Dat hoort natuurlijk zo, maar dat vind ik toch wel jammer. Verder vind ik het wel mooi dat er kinderen en dieren in RDR voorkomen en de grote map is ook geweldig. Maar GTA heeft iets bjzonders waardoor ik het toch leuker blijf vinden.

(Eigenlijk wel een fail dat iedereen RDR zegt en daarmee Red Dead Redemption bedoelt, terwijl RDR voor Red Dead Revolver precies dezelfde afkorting heeft. :puh: )

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

(Eigenlijk wel een fail dat iedereen RDR zegt en daarmee Red Dead Redemption bedoelt, terwijl RDR voor Red Dead Revolver precies dezelfde afkorting heeft. :puh: )

scherp opgemerkt :puh: maar ja ;)

Geplaatst:

toen ik Red Dead Redemption uitspeelde was er geen kloot meer aan.

maarja ik heb op RDR gestemd omdat ik hem nu wel leuker dan Gta 4 vind en andere

Red Dead Redemption. Ik heb altijd al van het Wilde Westen gehouden en de game is prachtig uitgewerkt. Geweldige sfeer, één van de beste storyline's die ik ooit heb gespeeld en... ik heb nog nooit om een game gehuild, maar tijdens deze game heb ik toch wel een traan moeten wegpinken. Geen enkele GTA heb ik 100% uitgespeeld omdat ik bij het verzamelen van die oersaaie objecten (cocaïne dingen in GTA Vice City, tags in GTA San Andreas, vogels in GTA IV) altijd afhaakte. Red Dead Redemption heb ik met plezier uitgespeeld en geen moment verveeld tijdens dat uitspelen. Na het 100% uitspelen heb ook ik me geen moment verveeld. Kortom: naar mijn mening één van de beste spellen ooit met een geweldig impact.

Bewerkt: door Die Hard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...