Jump to content

Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?

Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Grand Theft Auto of Red Dead Redemption?

• GTA
      18
    • RDR
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Gta, na 3 weekjes vond ik RDR al saai worden, Ik ben ook meer van de moderne free roam games, inplaats van het wilde westen.

Hier ben ik het mee eens, ik vind RDR wel leuk en het heeft een heel mooie, levende, realistische en interactieve omgeving... maar het blijft gewoon lang niet zo goed als een GTA, waarom is dat? Wel ten eerste omdat je je maar telkens met een paard moet veprlaatsen wat op den duur ook wel wat gaat vervelen. De map is niet groot genoeg om bij mij een echt Westerngevoel op te wekken, als je dat echt zou willen zou ik toch op zen minst als echte Cawboy van dropje naar dorpje willen sloffen end na zouden er dus vele dorpjes moeten zijn in Westernstyle... en in RDR is er maar 1. Begrijp me niet verkeerd, RDR blijft natuurlijk een topgame, maar kan het tippen aan een GTA? Nee dat kan het niet, GTA is gewoon een klasse apart dat niemand, maar dan ook niemand anders lukt dan R* North om zoiets mooi en boeiends te creëren.

Ik ben het helemaal eens met Powerpats en Hearv94.

RDR is natuurlijk een leuk spel en dat verhaal staat recht overeind,

Maar RDR kan niet echt tippen aan GTA dat vooral gespeeld werd voor dat 'over the top' gevoel.

En dat is veel leuker in de moderne wereld met dikke bolides dan bij RDR met paarden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...