_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hallo... Er zeggen er hier een paar dat je een duikboot kan vinden in San Andreas? :angry: Maar ik vind hem nergens? <_< Weten jullie mss waar ie PRECIES staat? bye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 nee er bestaat geen duikboot is wel jammer hopelijk zit er wel een duikboot in gta next. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ok dan Bedankt hé Er staat wel een duikboot in maar je kan hem zkr niet besture? Ze zeiden dat je eentje kunt vinden in grotte ofzo:s. Maar ik vind die grotte niet eens:s bye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 er is een duikboot in de haven van san fierro ten noord oosten van san fierro voor de preciese lokatie kijk in de walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ma ik graak er niet in :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 kun je in sa eigenlijk varen met een duikboot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) dat klopt hij ligt er gwoon voor de sier en gebruik de edit knop om je berigten aan te passen zodat je geen dubbelpost hebt Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Waarom zeggen ze dan dat je in 2 grotten moet gaan en er daar eentje staat? :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Waarom zeggen ze dan dat je in 2 grotten moet gaan en er daar eentje staat? :s dat snap ik niet egt kan je het wat beter uitleggen is dit met een missie ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_christof_ Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Neej hoor... Maar e paar mensen zeggen dat je met een duikboot kan varen in SA . Ma daarvoor moet je 2 grotten vinden en in 1 van die grotte staat een duikboot waar je normaal gezien mee kan gaan varen. Weet jij waar die grotte zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik heb geen flouw (of zoiets) benul ik weet zeker (net als alle anderen op dit forum) dat je niet met een duikboot kan varen of er uberhoupt ( ) in kan zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je kan niet met een duikboot varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.