Jump to content

Freefall V2

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie: Freefall

Versie: 2

Cheaten: Mag - wil gewoon door met game

Hier is de file:

Klik

Speel nu al een week non stop die missie en dan bedoel ik ook opnieuw en opnieuw en opnieuw en elke keer als ik em bijna door die ring heb land dat kreng dus ook al doe ik het liever zelf en had ik wel zin in het afknallen van iedereen aan boord moet ik maar toegeven dat deze me nooit gaat lukken zelf. Heb alle guides en youtube filmpjes ook al geraadpleegt maar nog steeds is het altijd net mis en dat frustreerd het meeste, lijkt alsof iedereen het binnen een minuut gedaan heb en ben zelf al dagen ermee bezig, dus als iemand kan helpen dan ben ik u zeer dankbaar. Game start in Clowns Pocket dus naast de missie bijna.

Geplaatst:

Ik doe deze wel voor je.

ik dank u zeer, had paar andere missies die lastig waren maar die lukte me wel uiteindelijk door ze hardcore te blijven herspelen, maar deze is tergend!

Geplaatst:

Sorry er gaat iets mis tijdens het laden. De game crashed naar terug naar windows. Sorry dat ik deze nu niet kan doen, misschien dat iemand anders het kan.

Geplaatst:

Sorry er gaat iets mis tijdens het laden. De game crashed naar terug naar windows. Sorry dat ik deze nu niet kan doen, misschien dat iemand anders het kan.

Okay bedankt in ieder geval voor het proberen!

Geplaatst:

misschien heb je noobmode, of superman mod. iets wat main.scm of script.scm vervangt? post dat er dan bij..

Geplaatst:

misschien heb je noobmode, of superman mod. iets wat main.scm of script.scm vervangt? post dat er dan bij..

was pissed off gister over de game heb toen uninstalled maar later die avond nieuwe install gedaan en had save files nog dus kan me niet voorstellen dat die scripts aangepast zijn?

Heb ook geen mods lopen of externe cheats deze game is blood zweet en tranen haha en veel ergenis hahaheb mischien bij 1 missie interne cheats gebruikt van game zelf maar toen niet gesaved en doorgespeeld tot het wel lukt.aangepast zijn?

>>> Door VWO-er: Je kunt je bericht aanpassen met de Bewerk-knop onderaan je bericht, berichten samengevoegd.<<<

Geplaatst:

hij is v2 hé.

Geplaatst: (bewerkt)

hij is v2 hé.

Ja dat weet ik. Ik gebruik ook v2 hé.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Mogelijk is hij niet door de converter gehaald, even gedaan:

Damos hartelijk bedankt voor het proberen zowieso wederom, heb hem net zelf gehaald eindelijk na non stop herspelen van deze missie weer de hele fokking dag haha, wat een tergende missie, meerdere keren knalde ik die dodo in die rooie ring maar noppes maar uiteindelijk net ging ie eindelijk over in de cut scene. En ik dacht dat die seaplane missie in Vice City al erg was destijds haha. In ieder geval hij kan op slot en wederom bedankt voor alles iedereen!

>>> Door VWO-er: U vraagt, wij draaien (het topic op slot) :slotje:<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...