GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Gelukt!!!!!!!!! Bewerkt: 15 juni 2010 door android
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Welke dingen willen niet lukken? Je hebt het toch over die US Army outfit?
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 U.S. Army Voltooi eerst de missie: "An Appointed Time". Scrap 1: In Aurora Basin, zoek naar een geldkist (je kan een track-mark neerzetten als je op vierkant (PS3) kijkt bij die outfit. Scrap 2: Win een game Arm Wrestling in Pacific Union Railroad Camp Scrap 3: Speel iedereen weg in een game Poker in Blackwater Scrap 4: Voltooi de stranger-missie: "Lights, Camera, Action" Stranger's (Armadillo) Scrap 5: Voltooi Nightwatch in Blackwater Scrap 6: Koop iets in de tailor van Blackwater U.S. Marshal Voltooi 5 hideouts binnen 24-ingame uren (ongeveer 1 á 1,5 uur real life). Het gaat om de hideouts: Gaptooth breach, Tumbleweed, Fort Mercer, Twin Rocks en Pike's Basin.
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Sorry, ik bedoel die US Marshal kleding. Ik snap niet hoe of waar ik binnen 24 uur dingen moet doen. Ik snap dat niet.
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 U.S. Marshal Voltooi 5 hideouts binnen 24-ingame uren (ongeveer 1 á 1,5 uur real life). Het gaat om de hideouts: Gaptooth breach, Tumbleweed, Fort Mercer, Twin Rocks en Pike's Basin. Er zijn 8 (XBOX360 heeft er 7) hideouts op de map. Hiervan moet je 5 hideouts (de namen die hierboven staan) voltooien achter elkaar binnen 24 uur ingame. Dus je gaat naar Gaptooth Breach en de hideout start automatisch,. Na voltooiing ga je naar de volgende etc. Na die 5 hideouts heb je de outfit voltooid. Dit kan je alleen doen als je het verhaal hebt uitgespeeld...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 U.S. Marshal Voltooi 5 hideouts binnen 24-ingame uren (ongeveer 1 á 1,5 uur real life). Het gaat om de hideouts: Gaptooth breach, Tumbleweed, Fort Mercer, Twin Rocks en Pike's Basin. Er zijn 8 (XBOX360 heeft er 7) hideouts op de map. Hiervan moet je 5 hideouts (de namen die hierboven staan) voltooien achter elkaar binnen 24 uur ingame. Dus je gaat naar Gaptooth Breach en de hideout start automatisch,. Na voltooiing ga je naar de volgende etc. Na die 5 hideouts heb je de outfit voltooid. Dit kan je alleen doen als je het verhaal hebt uitgespeeld... Oke, Ik snap het een beetje. Ik heb het verhaal uitgespeeld en ik ben nu aan het rijden naar Gaptooth. Krijg ik dan op de map te zien waar de volgende is of is dat ook allemaal freeroam en moet je het zelf allemaal uitzoeken hoe je daar komt?
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Op de kaart staan icoontjes waar de hideout staat.In het icoontje staat een man met een hoed op. (Kan even niks vinden op google qua graphic). Je moet verder dus reizen naar de hideouts.
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Op de kaart staan icoontjes waar de hideout staat.In het icoontje staat een man met een hoed op. (Kan even niks vinden op google qua graphic). Je moet verder dus reizen naar de hideouts. Er staat bij mij dat ik 4 hideouts goed heb gedaan maar ik denk niet binnen 24 uur of dat het opgeslagen is en nog binnen de 24 uur is gebleven. Kan ik gewoon opnieuw beginnen? Kan ik gewoon naar Gaptooth gaan?
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ja, je kan gewoon overnieuw beginnen. Het klopt dat je ze al voltooid hebt (in het verhaal). Maar nu moet je ze opnieuw doen binnen 24-ingame uur.
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ja, je kan gewoon overnieuw beginnen. Het klopt dat je ze al voltooid hebt (in het verhaal). Maar nu moet je ze opnieuw doen binnen 24-ingame uur. Online of offline?
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ja, je kan gewoon overnieuw beginnen. Het klopt dat je ze al voltooid hebt (in het verhaal). Maar nu moet je ze opnieuw doen binnen 24-ingame uur. Gaat er tijdens het doen van die hideouts ook tijd af of niet?
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Online of offline? Offline, in single player. Gaat er tijdens het doen van die hideouts ook tijd af of niet? Ja, de ingame tijd blijft gewoon doorlopen. Houd er rekening mee dat een dag in Red Dead ongeveer 1,5 uur duurt in het echt. De hideouts heb je binnen 15 á 30 min gedaan dus je haalt het makkelijk als je gewoon een goed tempo hebt en niet te lang doet over 1 hideout.
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Je tijd begint ook pas te lopen vanaf je de eerste hideout start ik deed ze in deze volgorde: Pike's Basin, Twin Rocks, Tumbleweed, Graptooth Breach en ten slotte Fort Mercer. Zorg dat je een goed tempo hebt en dan lukt die gemakkelijk. Je kan ook wat Horse Pills kopen voor de stamina (= conditie) van je paard, maar zonder lukt dat ook wel.
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Oke, en welke volgorde is het beste, tot nu toe doe ik die van ShockWave.
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Pike's Basin, Twin Rocks, Tumbleweed, Graptooth Breach en Fort Mercer. Dat is de volgorde van uit de filmpjes en deze heb ik zelf ook gedaan.
Recommended Posts