Rikzone Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Wat was ook al weer dat programmatje om maps te viewen? Iets met "Moo" ? Bewerkt: 19 juni 2010 door Rikzone Reageren
Velaro Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Wat was ook al weer dat programmatje om maps te viewen? Iets met "Moo" ? Je bedoelt MooMapper. Hier is een downloadlink. Reageren
Rikzone Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) Als ik bij moomapper de textures wil enablen dan krijg ik alleen maar witte blokjes ipv bijvoorbeeld een boom. Moet ik daarvoor alleen lezen boxje uitvinken? Dit krijg ik: Zie? Geen textures. Bewerkt: 19 juni 2010 door Rikzone Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik wil niet vervelend doen, maar op die screenshot staat 'Enable Textures' niet aangevinkt. Reageren
Rikzone Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ja, dat weet ik. Hier heb je er een met textures aangevinkt. Zonder textures zie je meer als met textures Reageren
Rikzone Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Klikkie Daar staat het. Het probleem moet echt opgelost worden! Anders kan ik niet beginnen aan mijn verrassing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.