Jump to content

Punk-winkel


Dakendak

Recommended Posts

Ik zag juist op het internet Fans staan (Antwerpen, ook in de Kammestraat). Is die goed?

@.Senne: Ik ga er zeker een kijkje nemen!

Ach als je nou even men dingetje had gelezen, had je gezien dat ik die had opgenoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

In Sint-Niklaas is een klein winkeltje dat bandshirts verkoopt... In de Reynaert galerij. (Overdekte verbinding tussen markt en stationstraat.)

Of voor band Shirts en stuff kan je ook altyd eens in de Fnac binnenwippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leef in Aalst :puh:

Tot mijn weten ken ik een straatje waar ze kleren voor skaters, reggae-gasten en dergelijke verkopen. Misschien ook in de winkel op de Grote Markt (naast de Spar, naam vergeten :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik wil btw niet echt band-shirts, maar leuke kleren :). Maar bedankt voor de tip! (Ik bestel Band-shirts via Large)

Ik vind Large echt slecht. Ze hebben weinig variatie, ze bieden altijd maar dezelfde kleren aan van die commerciële bands. :N Ik vind er bijna niks origineels tussenstaan.

En hun bonuspunten systemen trekken ook op geen zak, je moet misschien 1000€ investeren voor je iets van 10€ gratis krijgt. :bonk:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oh, ik wil btw niet echt band-shirts, maar leuke kleren :). Maar bedankt voor de tip! (Ik bestel Band-shirts via Large)

Ik vind Large echt slecht. Ze hebben weinig variatie, ze bieden altijd maar dezelfde kleren aan van die commerciële bands. :N Ik vind er bijna niks origineels tussenstaan.

En hun bonuspunten systemen trekken ook op geen zak, je moet misschien 1000€ investeren voor je iets van 10€ gratis krijgt. :bonk:

Ja, het zijn alleen de grote bands die erin komen te staan. Deze keer is het aanbod redelijk serieus veranderd, maar ik wou gewone kleren, niet elke keer de naam van een abnd erop. Bij wie bestel/koop jij je T-Shirts dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik wil btw niet echt band-shirts, maar leuke kleren :). Maar bedankt voor de tip! (Ik bestel Band-shirts via Large)

Ik vind Large echt slecht. Ze hebben weinig variatie, ze bieden altijd maar dezelfde kleren aan van die commerciële bands. :N Ik vind er bijna niks origineels tussenstaan.

En hun bonuspunten systemen trekken ook op geen zak, je moet misschien 1000€ investeren voor je iets van 10€ gratis krijgt. :bonk:

Ja, het zijn alleen de grote bands die erin komen te staan. Deze keer is het aanbod redelijk serieus veranderd, maar ik wou gewone kleren, niet elke keer de naam van een abnd erop. Bij wie bestel/koop jij je T-Shirts dan?

Ik bestel niet echt meer t-shirts. Maar vroeger bestelde ik ook via Large.

Deze website vind ik persoonlijk niet slecht: http://machetemfg.com/

Maar dan moeten je kleren wel helemaal uit Amerika komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...