Jump to content

Helicopters [ IV, Episodes From Liberty City ]


Melvin_123

Recommended Posts

Een aantal vragen, Betreft de helicopters in GTA IV, En in TBoGT.

Kun je in TBoGT ook in een Annihilator vliegen ?

Zo ja, Wat is (of zijn) de vindplaats(en) van de Annihilator in TBoGT ?

(In IV spawnen ze op diversen plaatsen, Als je alle story missies hebt gehaald, Maar dat is dus niet zo in TBoGT ? Ik kan in ieder geval niks vinden)

Nu komen we bij de Swift aan, Waar je tijdens de missie "Caught with your Pants Down" van Yusuf Amir in kunt vliegen.

Dit vind ik zelf echt een hele mooie/stoere helicopter in TBoGT, Nu vraag ik mezelf af, Is van deze helicopter messchien een vind/spawnplaats bekend ?

Deze vliegt (Vind ik persoonlijk) erg relaxed, En ik wil liever niet steeds die missie overnieuw spelen om aan die helicopter te komen.

En als laatste, De Skylift en de Police Maverick, Bestaat er een mogelijkheid om aan deze helicopters te komen ?

Zo ja, Hoe kun je dat het beste aanpakken ?

Alvast bedankt! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

annihalator kan je volgens mij gewoon op het vliegveld vinden bij de helikopterplatform.

De Swift is niet beschikbaar in het spel, behalve tijdens de missie. zelfde geld voor Skylift en politie maverick, Bij de politie maverick was het mij wel gelukt om er eentje te krijgen, maar dat ging best moeilijk.

Probeer de piloot met een sniper te schieten, en hoop dat de helikopter, heel de grond bereikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Swift hier vinden vanaf het begin tot Departure Time, na deze missie zal de Golden Buzzard hier te vinden zijn. Er zijn manieren om de Skylift te bemachtigen door hem te achtervolgen, maar ik weet niet hoe het exact gaat ;) .

De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden, degene die dan niet missie-/tijdsgebonden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt voor zowel de Swift, Skylift als police Maverick het safehouse van Niko in oost Algonquin gebruiken.. Daar is op straat sowieso al genoeg plaats voor de Skylift(als je hem weet te bemachtigen), aangezien de Skylift de grootste is zal de rest ook wel op straat passen. Verder zou het 2e safehouse uit The Lost and Damned ook wel genoeg ruimte hebben om er een helicopter neer te gooien, en misschien het The Lost MC clubhuis ook wel...

Dan hoef je dus niet steeds rare capriolen uit te gaan halen om de helicopters te bemachtigen :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Swift hier vinden vanaf het begin tot Departure Time, na deze missie zal de Golden Buzzard hier te vinden zijn. Er zijn manieren om de Skylift te bemachtigen door hem te achtervolgen, maar ik weet niet hoe het exact gaat ;) .

De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden, degene die dan niet missie-/tijdsgebonden zijn.

Dit klopt. De ene Annihilator is in Episodes te vinden op het MeTV building, maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden, degene die dan niet missie-/tijdsgebonden zijn.

Dit klopt. De ene Annihilator is in Episodes te vinden op het MeTV building, maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.

Hearv94, Kun je mij messchien alle (Bekende) locaties (Vindplaatsen) van de Annihilator in IV in een snapmap laten zien ?

Ik weet zelf 3 vaste vindplaatsen in IV, Op Francis International Airport, En op een helipad bij het politiebureau ergens in Algonquin, En 1 hier in de buurt.

Ik weet wel dat, Wanneer je in IV alle story missies hebt gehaald dat er dan pas Annihilators spawnen op de bovenstaande locaties, Dat is dus niet zo in TBoGT ?

Want ik heb alle story missies in TBoGT gehaald, Heb ook de trophy vrijgespeeld, Dus daar kan het niet aan liggen ? Of spawnen ze alleen op bepaalde tijden ?

Cuban Gangster, Kun je me messchien vertellen waar ik het MeTV gebouw kan vinden ? (Snapmap ?)

'maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.' Is zeker de zwarte Buzzard uit de missie "Sexy Time" ?

Of heeft deze Buzzard geen raketten en mitrieurs ? In ieder geval, Bedankt voor deze info, Dat wist ik nog niet, Ga straks meteen even kijken. ^_^

(Alvast) Bedankt mannen! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch niet mogelijk, blijkbaar heeft nog nooit iemand van het 'Handige Topics'-topic gehoord, dan zou je dit vinden.

Annihilator's

MeTV-Building Niet helemaal exact maar je herjent het wel, het gebouw met de roze lichten vanboven.

De Buzzard is gewoon een gevechtshelikopter met Rockets en Miniguns, die zijn standaard; deze is gewoon zwart en niet goud ;) .

PS. CG: edit Voertuigen-Locaties eens ;)

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Swift hier vinden vanaf het begin tot Departure Time, na deze missie zal de Golden Buzzard hier te vinden zijn.

De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden, degene die dan niet missie-/tijdsgebonden zijn.

Dit klopt. De ene Annihilator is in Episodes te vinden op het MeTV building, maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.

Hearv94, Je hebt helemaal gelijk over de Swift, Ik ben net ff overnieuw begonnen, En toen stond de Swift idd op de plek waar later Yusuf's gouden Buzzard staat.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de vaste vindplaats van de Swift na de eindmissie word vervangen door de Buzzard van Yusuf, Want ik vind de Swift mooier.

Is er écht geen andere vindplaats voor de Swift bekend ? :-( (Na de eindmissie)

'De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden' Klopt dit wel ? Want ik heb alweer geen Annihilator kunnen vinden in TBoGT. :?

Ik ben op Francis International Airport en op de helipad van het MeTV-building geweest, Het maakt ook niet uit of ik er nou in de middag of in de avond ben.

De Annihilator spawnt gewoon nergens bij mij, De Swift en Buzzard dan weer wel, Is dit messchien een fout in het spel zelf ?

Cuban Gangster, 'maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.' Deze word bij mij ook niet gespawnd.

Voor de zekerheid ben ik er een aantal keer langs geweest, Maar er staat/spawnt nooit een zwarte Buzzard (Laat staan een helicopter) bij mij op die locatie.

Dit "probleem" geld alleen in TBoGT, Als ik in IV op die locatie kom dan zie ik gewoon een Annihilator staan...

Weet iemand hier messchien iets vanaf ? (Ik heb de story missies allemaal al gehaald btw!)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Swift hier vinden vanaf het begin tot Departure Time, na deze missie zal de Golden Buzzard hier te vinden zijn.

De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden, degene die dan niet missie-/tijdsgebonden zijn.

Dit klopt. De ene Annihilator is in Episodes te vinden op het MeTV building, maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.

Hearv94, Je hebt helemaal gelijk over de Swift, Ik ben net ff overnieuw begonnen, En toen stond de Swift idd op de plek waar later Yusuf's gouden Buzzard staat.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de vaste vindplaats van de Swift na de eindmissie word vervangen door de Buzzard van Yusuf, Want ik vind de Swift mooier.

Is er écht geen andere vindplaats voor de Swift bekend ? sad2.gif (Na de eindmissie)

'De Annihilator kan je gewoon nog altijd op dezelfde locaties als in IV vinden' Klopt dit wel ? Want ik heb alweer geen Annihilator kunnen vinden in TBoGT. confused2.gif

Ik ben op Francis International Airport en op de helipad van het MeTV-building geweest, Het maakt ook niet uit of ik er nou in de middag of in de avond ben.

De Annihilator spawnt gewoon nergens bij mij, De Swift en Buzzard dan weer wel, Is dit messchien een fout in het spel zelf ?

Cuban Gangster, 'maar de spawnplaats op het politiebureau is vervangen door de Buzzard. Een zwarte, wel te verstaan.' Deze word bij mij ook niet gespawnd.

Voor de zekerheid ben ik er een aantal keer langs geweest, Maar er staat/spawnt nooit een zwarte Buzzard (Laat staan een helicopter) bij mij op die locatie.

Dit "probleem" geld alleen in TBoGT, Als ik in IV op die locatie kom dan zie ik gewoon een Annihilator staan...

Weet iemand hier messchien iets vanaf ? (Ik heb de story missies allemaal al gehaald btw!)

:7 Ik heb precies hetzelfde probleem, Ze spawnen bij mij nergens op die locaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, de spawn rate is bijna fini. Maar toch word het in de gamefiles aangegeven als een spawnplek, zowel in SP als MP. Hij is van de 43 keer dat ik er ben geweest, 1 keer gespawned. Dit probleem heb ik al sinds GTA IV, waar er nooit een Annihilator op het vliegveld wilde spawnen :7.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

In tegenstelling tot bij mij waar de Annihilators altijd aanwezig zijn op alle locaties.

Terwijl ik ze niet zoveel gebruik, ach ik ben altijd al speciaal geweest blij.gif .

Ik vlieg eigenlijk ook nooit met Helicopters :7

maar aangezien de Annihilator explosive minutie heeft :7 zou ik er wel eens mee willen vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

De swift is ook te bemachtegen door de missie ...Blog This te starten, als je bij de heli bent schiet je eerst de man achterin dood, of eerst Tony, en dan de ander. de volgorde weet ik niet meer, maar zo blijft hij wel staan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...