Jump to content

CJ met een huidziekte


Dr.Oppai

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb pas geleden graphics van het spel omhoog gegooid maar op sommige plaatsen laggde het dan door mods.

Nu heb ik Sa opnieuw geinstalleerd en omhoog gegooid en alles doet het zonder lag.

Hij doet het nu wel zonder lagg maar als CJ in de schaduw staat en ook soms zonder dat hij in de schaduw staat dan lijkt het wel of CJ een of andere huisziekte heeft ( Word gedeeltelijk groenig of donkerbruin) en ook zijn broek krijgt een beetje een vage blauwe kleur. De muren lijken ook een beetje beschimmeld.

Nou mijn vraag: hoe komt dit?

Als jullie willen kan ik wel een screen maken maar ik denk dat het niet nodig is omdat je daar niet veel wijzer van word :puh: .

Bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt niet uit, zolang het laatste cijfer maar 32 is, zoals VWO-er zegt. :Y

Ja het werkt nu! :)

Bedankt VWO'er en Basssss met 5x S :) .

Ik heb altijd al 16 gehad op het laatst als het goed is maar sinds vandaag gaf hij pas problemen :S .

Maar het is opgelost dus bedankt :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ah dit heeft ook voor mij gewerkt.

Ik heb laatst SA een paar keer geherinstalleerd vanwege mods en muisproblemen. En toen had ik dit ook en ik wist zo even niet meer hoe je het moest oplossen.

Het ziet er weer prima uit!(voor SA begrippen dan.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...