Jump to content

webadres .tk


elileone

Recommended Posts

Je bent in ieder geval op mijn verjaardag geregistreerd, dat geeft je een pluspunt.

Daarnaast is dit een beetje raar. Ik denk dat de meerderheid van de bezoekers van dit deel van het forum het wel al weten + dit is reclame wat niet mag. Wat wilde je nu precies bereiken met deze post?

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is het de vraag of je wel een .tk-adres wilt hebben. Meestal is het heel traag, en je moet elke maand volgens mij een euro betalen als je de reclame weg wilt hebben. Heb je wel weer trucjes voor om die reclame gratis weg te cheaten, maar goed het is nog steeds niet bevorderlijk.

Conclusie: een 'gewoon' .nl-domein was in mijn geval goedkoper, sneller, en handiger, ofwel de prijs/kwaliteit-verhouding is beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is het de vraag of je wel een .tk-adres wilt hebben. Meestal is het heel traag, en je moet elke maand volgens mij een euro betalen als je de reclame weg wilt hebben. Heb je wel weer trucjes voor om die reclame gratis weg te cheaten, maar goed het is nog steeds niet bevorderlijk.

Conclusie: een 'gewoon' .nl-domein was in mijn geval goedkoper, sneller, en handiger, ofwel de prijs/kwaliteit-verhouding is beter.

Nee, met een tk krijg je geen reclame, die krijg je door de server waarmee je een website maakt. Het is echt gratis ik en mijn vrienden gebruiken het al maanden voor onze website's en we hebben echt geen betalingen moeten doen voor dat TK-adres. En we hebben ook geen trage verbinding. Het is bijna net zo snel als .nl.

Bewerkt: door elileone
Link to comment
Delen op andere websites

Een domeinnaam kost ongeveer €8,- per jaar, dus zoveel voordeel zit er nu ook weer niet in de prijs. :puh:

8 euro?

Ik krijg reclame waar het 20 euro kost!!

Ik ben genakt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een .tk-domein staat nou niet echt professioneel. Je kan bovendien een .nl-domeinnaam al voor een paar euro per jaar laten vastleggen. Een beetje gebruik maken van Google levert genoeg resultaten op.

Het nut van dit topic zie ik verder niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...