69-Dodge-01 Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Hey jongens, Ik las op WikiGTA dat je in The Ballad of Gay Tony ook een police stinger en een politiemotor kan krijgen. Is dat ook op de PC en zoja, waar kan ik deze vinden of bij hoeveel sterren komen deze op je af? Alvast badankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Deze zijn alleen te vinden tijdens de multiplayer van TBOGT. Hetzelfde geld voor de Buffalo in Police Cruiser uitvoering(dus niet FIB!). Ze zijn allemaal te vinden bij verscheidene politie bureau's, ze komen echter niet achter je aan. Click here to view the SnapMap Boven rechts = Police Stinger (+APC) Boven links = sowieso Cop Bike , en misschien de Police Buffalo(weet niet zeker)(geen Buffalo hier dus) Onder links = Police Stinger Onder rechts = Police Buffalo en Cop Bike.. Midden rechts = (dacht ik) Police Buffalo, maar hiervan ben ik niet zeker...(wel zeker dus) + Police bike Bewerkt: 16 juni 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Ik maak Midden Rechts zeker en die Bufallo van Links boven fout.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Ik maak Midden Rechts zeker en die Bufallo van Links boven fout.. vat man bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Kan iemand mij messchien vertellen waarom deze speciale voertuigen (Police Stinger, Police Bike) alleen in de multiplayer van TBoGT te vinden zijn ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Ik denk niet dat iemand daar een echte reden voor kan geven, misschien om de MP van TBoGT een extra waarde te geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Midden rechts heeft BTW ook Police bike. En boven rechts heeft de APC. Bewerkt: 16 juni 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erwinsteen Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 Hey jongens, Ik las op WikiGTA dat je in The Ballad of Gay Tony ook een police stinger en een politiemotor kan krijgen. Is dat ook op de PC en zoja, waar kan ik deze vinden of bij hoeveel sterren komen deze op je af? Alvast badankt Hey Dodge, als je elke voertuig wilt kunnen gebruiken, gebruik dan gewoon Simple native trainer (de nieuwste versie wel natuurlijk) als je een trainer wilt gebruiken Dan kan je ELK voertuig spawnen die je maar wil en nog veel meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.