Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Hoi ik heb op het derde eiland geen victim winkel. :o In de plaats daar van heb ik een pro-laps winkel. :huh: Ben ik de enige die dit heeft? Sorry dit is geen poll heb per ongeluk de verkeerde aangeklikt. <_< Bewerkt: 23 juni 2005 door Rick_Mense Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) kan je het wat beter uitleggen kijk eens of er op de kaart die er bij zit egt victim staat en geen pro-laps? of kijk anders in de walktrough en je moet geen poll openen als je een gwone vraag hebt edit: kijk hier eens http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ud=type&name=11 edit2: de victim is dus helemaal rechtsboven Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ja op de kaart staat dat er een victim moet zijn op de plaats van de prolaps(die er bij mij zit). ik heb ook al op de plaats gekeken waar de prolaps hoort te zitten en daar zit er ook een. ik kan al wel in andrere victims dus daar kan het niet aan liggen. Bewerkt: 23 juni 2005 door Rick_Mense Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 bdoel je dat er 2 pro-laps bij jouw zijn of dat de kaart gwoon het verkeert aangeeft(niet de verkeerde kleur maar het verkeerde woord)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 er zitten 2 prolaps!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Poll verwijdert. :rolleyes: Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 er zitten 2 prolaps!! zitten er in het spel ook 2 prolaps? en als je bij alle 2 naar binnen gaat kom je dan ook egt in een prolap(bij alle 2)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 nee sorry op de map van die je erbij krijgt staat dat er een sub-urban een victim en een prolaps zit. Maar ik heb 2 prolaps!? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 echt ook als je erbinnen bent (zei je logos kan je dezelfde kleren kopen ed) of zijn ze alle 2 verschillend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Het zijn echt dezelfde winkels en je kan er dezelfde kleren kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dan zou ik het ook niet weten ik post over 2 uurtjes nog wel een keer want dan pas kan ik kijke of je gelijk hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik heb daarnet ook weer SA gespeeld en soms is er wel een victim en soms niet? :huh: Het is echt heel raar soms zit de victim er wel en soms zijn er 2 prolaps. (en ik neem steeds de goede deur waar victim zou moeten zitten) Bewerkt: 23 juni 2005 door Rick_Mense Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 mis. is het een bug/glitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ja ik instaleer het wel opnieuw en kijk of het nog steeds zo is. in ieder geval bedankt om naar mijn vraag te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 graag gedaan maar ik ga alsnog zelf vanavond kijke ik post het wel wat eruitkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.