BV_1993 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo? Probeer anders cmd eens op te starten als administrator. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik kom er nog niet uit . Er moeten toch wel mensen zijn op het forum die ervaring hebben met een camhack? Alvast bedankt. Als je de dll op de juiste plaats zet en registreert werkt het hoor Op welke plaats moet de DLL en wat bedoel je met registreert? In de map "C:\Windows\system32". Open cmd en typ in "regsvr32 dx8vb.dll". Mvg, BV_1993 Als ik dat doe dan zegt hij : module dx8vb.dll is geladen maar de aanroep naar DLLRegisterserveris mislukt met de foutcode 0x80070005. Moet ik alleen het bestand met CMD openen of heb ik nog wat nodig ofzo? Probeer anders cmd eens op te starten als administrator. Ja het werkt! Hartstikke bedankt Bv . Het heeft lang geduurt voordat ik de hulp kreeg dat werkte maar nu heb ik het toch! . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.