Jump to content

GTA4 PC patch 1.0.6.0 start niet meer op


Smartzenegger

Recommended Posts

ik vraag mij af, kan je patch 1.0.7.0 ook over versie 1.0.0.0 gooien?

Ja. Overigens vind ik de specs van je systeem een beetje gaar. Wat bezielde je om een jaar oude GTX 280 bij een (uit m'n hoofd) 4 jaar oude Athlon te gooien? En hoe kom je nou weer aan 2.8 GB aan RAM?

Maar je pc zal het dus niet kunnen draaien. Vereiste is een 2.4 GHz Athlon x2 64 enz. jij hebt een 2.3 GHz Athlon x2 64 .... processor (voor zover Wikipedia mij vertelt). Het gaat dus niet werken.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn grafische kaart word inderdaad zwaar gebottleneckt. Mijn 8800GTS werd al gebottleneckt door mijn oude Athlon 5000+, dus jouw GTX280 zit echt maar een beetje om zich heen te kijken in die PC kast van jou. Wat ik je dan ook aanraad is om een nieuw AM2+/AM3 moederbord te komen met een Phenom II processor erbij én bij de keuze voor AM3 ook DDR3 geheugen. Kies je AM2+ kan je je huidige geheugen blijven gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, gfx kaart is te nieuw.

cpu = s939, dus is er bijna niet sneller, upgraden is zinloos.

oud geheugen gebruiken? nou nee, het is nog DDR1-400

hoe ik aan 2.8 kom? nou, lijkt mij niet gek, laten we het eens uitrekenen...

32 bit = max. 4 gig geheugen adresering: -1GB vid geheugen en min pci resources (+/- 200mb), = 2.8GB, voila!

en nee, cpu is 2.2GHz X2 = 4400+ (en dus niet 1x 2.3GHz)

en ja, mijn pc is nu 4 jaar oud, en dit jaar moet er inderdaad een nieuwe voor in de plaats komen. (stond al op de planning)

gezien ik al een tijdje mega in de game wereld, heb ik eigenlijk nooit spellen gehad die met het minimum boven mijn systeem specs kwamen.

al weet ik wel als vanouds, hoe spellen al eeuwen lang draaien onder de minimum sys specs, gewoon nog trager, maar nooit crashen of instabiliteit vertonen.

deze slordigheid is gewoon softwarematig, vanaf het moment dat ik windows opnieuw moest installeren, draaide GTA4 kut!

voor die tijd draaide het best goed, ik was er zeer tevreden mee...

dus vind het niet gek dat ik het op software shit gooi, ik ervaar softwarematig problemen te hebben, en niet hardwarematige.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...