Kai-ShockWave Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Pro Evolution Soccer 2011 Ontwikkelaar Konami Uitgever Konami Genre Sport, voetbal Platforms PC, PS2, PS3, Xbox360, PSP, Wii Aantal spelers 1 Release eind 2010 Demo Onbekend Als straks de voetbalgekte in Zuid-Afrika is afgelopen is het weer tijd voor het gevecht tussen PES en FIFA. Ondertussen zijn er al wat screens online gezet en zelfs een gameplay filmpje. Reageren
Damos Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Kijkend naar het filmpje zien de acties etc. er heel houterig uit naar mijn mening maar voor de rest zie ik al wel verbeteringen vergeleken met vorig jaar. Nu alleen nog fifa zien en dan weer een vergelijking maken. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 De gezichten zien er wel mooi uit maar de manier hoe de spelers bewegen vind ik maar niets. Lijkt inderdaad houtiger uit te zien, kan nog niet eens tippen aan FIFA 10. Ben meer nieuwsgieriger naar de beelden van FIFA 11. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Ik heb de trailer even gedownload op PSN. Op YouTube zag het er allemaal mooi uit, maar als je het op groot scherm ziet, kan je echt zien hoe houterig de spelers nog steeds lopen. Ik hoop nog steeds op een comeback van de game, ook vanwege de sterke master league. Maar ik denk dat FIFA weer beter gaat worden. Zoals hier boven al gezegd is ben ik ook benieuwd naar FIFA 11. Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 PES 10 was gewoon SLECHT, ik hoop dat deze wat verbetering brengt, ik zal de demo spelen, die je toch wat idee geeft hoe het spel speelt, maar ik ga toch FIFA 11 aanschaffen omdat ik altijd FIFA koop! FTW Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Als de gameplay van PES 2011 is verbeterd tegenover die van PES 2010 dan wil ik er nog is over nadenken. Maar als ik die trailer zie dan vindt ik het er niet echt overtuigend uitzien. Het wordt wachten op wat FIFA gaat doen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Nieuwe gameplay beelden: Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Nieuwe gameplay-video PES 2011, Duitsland vs Nederland: Het ziet er erg goed uit, animaties lijken ook beter dan de vorige video. Reageren
paul007 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Je kunt je vanaf nu inschrijven voor de beta van Pro Evolution Soccer 2011. Over drie dagen kun je je niet meer inschrijven en inschrijven is super makkelijk. Dus voor de liefhebbers: Klikerdeklik Cheers paul007 Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Dank u voor dit! Heb me meteen geregistreerd. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik heb me ook ingeschreven. Is het al zeker dat je een 'key'krijgt? Reageren
paul007 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Volgens mij niet. Maar je krijgt aanstaande maandag een e-mail waarin meer informatie staat dus laten we hopen op een key! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Bedankt voor het delen van dit nieuws! Heb me even ingeschreven en er staat dat maandag de beschikbare Beta keys zullen worden verdeeld dus het is niet zeker dat je er eentje krijg! Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Hoeveel keys zullen er dan zijn?? Ik hoop dat ik er een krijg. Na dat je hebt geregistreerd krijg je dan ook een bevestigingsmailtje of is dat niet? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Hoeveel keys zullen er dan zijn?? Ik hoop dat ik er een krijg. Na dat je hebt geregistreerd krijg je dan ook een bevestigingsmailtje of is dat niet? Als je goed hebt gekeken op de site word er niet vermeld hoeveel keys er intotaal zullen zijn ,, Ik heb me ook geregistreerd zoals ik hierboven al vertelde maar ik heb geen bevestigingsmailtje gekregen of iets anders in die vorm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.