Jump to content

Hypercam Gebruiken


Dotz

Recommended Posts

'Middag,

Ik wil Hypercam gebruiken. Alleen het wil niet echt lukken. Ik heb het programma gedownload & geïnstalleerd maar ik snap er niets van. Ik wil o.a. filmpjes maken van gameplay in GTAI. Maar als ik F2 gebruik (sneltoetsen) dan sluit hij GTAI af? Dus heb je alsnog zo'n lelijk eind. Ik heb ook een ontzettend lage framerate en geen geluid (ik vindt niet eens audio-opties of iets in die richting). Ik zou het dus erg fijn vinden als iemand een handleiding/tutorial had over het gebruiken van hypercam of het hier kan uitleggen. Misschien heb ik het verkeerde programma te pakken? In dat geval, welke programma's zijn er nog meer die ik kan gebruiken om filmpjes te maken van 't scherm. En met welk programma kan ik eventueel de filmpjes bewerken? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hypercam is niet gemaakt om games op te nemen. Dan krijg je echt baggere video's. Kijk of je een programma kan vinden wat gemaakt is om games op te nemen bijvoorbeeld Fraps. Als je niet zo ervaren bent met video's bewerken kan je gewoon Windows (Live) Movie Maker gebruiken, altijd betrouwbaar.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Hypercam is niet gemaakt om games op te nemen. Dan krijg je echt baggere video's. Kijk of je een programma kan vinden wat gemaakt is om games op te nemen bijvoorbeeld Fraps. Als je niet zo ervaren bent met video's bewerken kan je gewoon Windows (Live) Movie Maker gebruiken, altijd betrouwbaar.

Hé bedankt voor je snelle reactie! Ik ben inderdaad volledig onbekend met het opnemen & bewerken van video's. Ik zal even googlen naar Fraps. Moviemaker is iig een goede tip. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij Fraps is dat er een gratis en een betaalde variant is, de gratis variant kan maar stukjes van 30 seconden opnemen en de betaalde versie gewoon zo lang als je maar wil. Wegame is ook een game opneem programma alleen weet ik hier verder niks van, wel dat het gratis is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij Fraps is dat er een gratis en een betaalde variant is, de gratis variant kan maar stukjes van 30 seconden opnemen en de betaalde versie gewoon zo lang als je maar wil. Wegame is ook een game opneem programma alleen weet ik hier verder niks van, wel dat het gratis is.

Ik heb nu Wegame gedownload, even kijken of het wat is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het je lukt. :) Maar volgensmij heb je een foutje gemaakt in de GTAIII quiz want je noemt GTA San Andreas in je laatste vraag terwijl dat volgensmij GTAIII moet zijn?

Het programma werkt goed, en wijst zichzelf duidelijk de weg! Met de basiskennis die ik had kon ik alles makkelijk begrijpen! Ik zal ff kijken in de GTAIII quiz. Er is niets mis hoor? In iedergeval zie ik niet wat, wat klopt er niet volgens jou dan?

Mmmm.. Dat programma heeft een filmpje gemaakt, maar het opgeslagen in een .db bestand. Daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe open ik zo'n bestand? Kan ik filmpjes in een ander bestandsformaat opslaan? En kan ik .db bestanden op youtube zetten?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

DB kan je openen met MS Acces als ik het goed heb. Ik zou niet weten waarom het programma ze zo opslaat, kijk even in de opties of je daar het formaat om op te slaan kan aanpassen. Ik zal ook even het programma downloaden en kijken hoe het in elkaar zit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

DB kan je openen met MS Acces als ik het goed heb. Ik zou niet weten waarom het programma ze zo opslaat, kijk even in de opties of je daar het formaat om op te slaan kan aanpassen. Ik zal ook even het programma downloaden en kijken hoe het in elkaar zit. :puh:

Ik zie geen eens 'n optie om het formaat te veranderen. En waar kan ik gratis en legaal Microsoft Acces vandaan halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft Access heeft hier niks mee te maken, want daarmee bewerk je databases mee. Aan de site te zien, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je video's enkel kan opnemen om ze dan via de site te uploaden. Kijk eens of het programma ook een opslaan als of exporteerfunctie heeft. Of gebruik anders gewoon Fraps of SnagIt (Camtasia).

Ik hoop dat het je lukt. :) Maar volgensmij heb je een foutje gemaakt in de GTAIII quiz want je noemt GTA San Andreas in je laatste vraag terwijl dat volgensmij GTAIII moet zijn?

Je post voegt niks toe aan het topic, dus graag de volgende keer achterwegen laten. Dit kan namelijk ook prima (en beter) via PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft Access heeft hier niks mee te maken, want daarmee bewerk je databases mee. Aan de site te zien, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je video's enkel kan opnemen om ze dan via de site te uploaden. Kijk eens of het programma ook een opslaan als of exporteerfunctie heeft. Of gebruik anders gewoon Fraps of SnagIt (Camtasia).

Dat zou wat verklaren, en ik vond 't programma nog wel zo handig :-( . Fraps beviel me niet zo goed. Even googlen naar SnagIt dan maar.

Alle informatie die ik vind over SnagIt wijst erop dat het een programma is om screenshots te maken en te bewerken? Klopt dit? Zonee, heeft iemand misschien een linkje waar je SnagIt kan downloaden? :*D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...