Dreamsszz Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Hallo mensen Welke Race Game is nou het leukst>? Realistics grahpics en kwa handeling welke??? Discussie Topic Ps. Verwijder maar als er toevalig al een bestaat :$ Groetjes .. Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games... Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games... Oke Voor Hoog te kunne draaie is geen probleem maar shift of grid is dat niks? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games... Oke Voor Hoog te kunne draaie is geen probleem maar shift of grid is dat niks? Ligt er maar net aan waar je van houdt. Ik heb me oog laten vallen op TDU, een realistisch spel met multiplayer die heel weinig mensen kent, terwijl het wel topgraphics heeft en een groot oppervlakte kwa eiland ( Oahu, Hawaii ), deel 2 is bijna uit, tenminste die komt dit jaar uit, dat spel heet Test Drive Unlimited 2 en speelt zich af op Ibiza en Oahu. Als je wilt kan ik je wel een filmpje geven maar het lijkt me beter om zelf te orrienteren. Tevens is GT5 ook al op komst, misschien niet dit jaar maargoed. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Most wanted grafisch mooi? das echt een grap, sorry hoor, maar ze hebben bij EA de waardeloze graphics opgepoetst door de hele boel te blurren. rFactor en GTR2 zijn qua realisme nog het beste, grafisch kunnen ze ook nog goed mee komen. Als je van realisme houd is dit echt een must. Ook GRiD is meesterlijk, geweldige racegame en veel actie, het is niet echt realistisch, maar wel vermakelijk. Dan heb je ook og Virtual GrandPrix3 en iRacing, voor beiden is een abonnement nodig, maar iRacig is het meest realistische ooit gemaakt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Neem ook eens rekening met de tijd? Reageren
ikt Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Need for Speed Shift verslaat alles op het gebied van effecten, het lijkt alsof je zelf in de auto zit. Op de computer is het eigenlijk het beste, als je verscheidene mods installeert en goed stuur hebt met de goede instellingen voor Shift. De modbare grafische effecten kun je met wat gepruts aanpassen aan je wensen. Realistische handlingmods zijn er ook. De graphics zijn uitmuntend. De schade-effecten zijn ook uitmuntend, en als je mods installeert, is ook de motorschade, bandenschade en nog meer ingeschakeld. Waarom EA deze standaard niet heeft aangezet weet ik niet, maar met een paar mods zet je echt geweldige functies aan die EA erin heeft gestopt maar niet aangezet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Neem ook eens rekening met de tijd? dan nog steeds Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Neem ook eens rekening met de tijd? dan nog steeds Weet je, blijf jij maar bij je 'goede graphics' zitten. Ondertussen leid ik wel een leven. Ik vind Gran Turismo ook heel goed. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Neem ook eens rekening met de tijd? dan nog steeds Weet je, blijf jij maar bij je 'goede graphics' zitten. Ondertussen leid ik wel een leven. Ik vind Gran Turismo ook heel goed. Dat vindt ik ook maar die is niet voor de pc tog aleen voor playstion? Effe wat anders.. Al de race games die ik heb gespeelt daar zijn alle auto geluiden van de auto's van elke auto zowat het zelfde !! bijvoorbeeld een lambo en getunde volkswagen ofzo was het maar zo in het echt als je andere goede mooie uitlaat er onder gooit maar dan merk je gene verschil in die spelle of zit ik helemaal verkeerd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Weet je, blijf jij maar bij je 'goede graphics' zitten. Ondertussen leid ik wel een leven. Ik vind Gran Turismo ook heel goed. Racen gaat om het racegevoel en het realisme, niet om de graphics... Serieus, als je eens rFactor zou spelen zou je dat snappen. iRacing is net als rFactor ook zeer realistisch, maar wil je het legaal wordt dat serieus betalen. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Tuurlijk gaat om realsime enzo maar grahicps moet ook goede rol spelen niet datje lelijk beeld hebt en perfecte realistich game met goede besturingen ! Jammer dat forza motosport 3 of Gran Turismo niet voor de pc zijn Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) Neem ook eens rekening met de tijd? dan nog steeds Weet je, blijf jij maar bij je 'goede graphics' zitten. Ondertussen leid ik wel een leven. Ik vind Gran Turismo ook heel goed. Als jij wel een leven hebt, zoals je claimt, waarom loop je dan zo op most wanted te geilen? /FAIL Gran Turismo goed? das ook een grap, niet eens cockpit view 'the real driving simulator' ik weet zeker dat je in het echt vanuit de cockpit kijkt hoor... En zoals Mickymous zegt, de geluiden zijn waardeloos. Daarbij geven ze de autos te veel detail op punten die je neit eens ziet, hierdoor kun je geen schade bijvoorbeeld toevoegen. Ook stellen ze de spellen minimaal 3 jaar uit, dat is ten eerste al associaal, ten tweede is het spel dan al verouderd als het uitkomt Bewerkt: 19 juni 2010 door wesley123 Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games... toen ik dit topic zag wou ik gelijk most wanted zegen en toen zag ik all dat het all gezegt was lol. en trouwens de best van need for speed vind ik echt wel most wanted daar had je het echte ik zit in een spel gevoel . Bewerkt: 19 juni 2010 door Agent_Smith Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games... toen ik dit topic zag wou ik gelijk most wanted zegen en toen zag ik all dat het all gezegt was lol. en trouwens de best van need for speed vind ik echt wel most wanted daar had je het echte ik zit in een spel gevoel . De verhaallijn is saaai bij most wanted maarja ik vindt niet echt top game ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.