Jump to content

Beste Race Game? ( Discussie Topic )

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games...

toen ik dit topic zag wou ik gelijk most wanted zegen en toen zag ik all dat het all gezegt was lol. en trouwens de best van need for speed vind ik echt wel most wanted daar had je het echte ik zit in een spel gevoel .

De verhaallijn is saaai bij most wanted maarja ik vindt niet echt top game ! :puh:

nee idd, ik zelf vond carbon veel beter, en het is op de tuning na hetzelfde spel. Eigenlijk is carbon ook het bewijs dat Most Wanted gewoon waardeloos was, want anders waren ze nooit terug gegaan naar hoe het voor most wanted was, zoals in undergroudn 2 met dikke tuning, wat in most wanted niet ogelijk was. Bij undercover gebeurde het zelfde, daar gingen ze niet eens door erop maar begonnen ze opnieuw...

Geplaatst:

Ik vind Need for Speed: Most Wantede een van de beste. De graphics zijn nu nog zeer goed, en je hebt niet veel nodig om het hoog te kunnen draaien. Burnout vind ik ook wel leuk, samen met Motorstorm. Moest ik kiezen (voor reeks), zou het Motorstorm zijn. De Need for Speed reeks heeft sommige echt slechte games...

toen ik dit topic zag wou ik gelijk most wanted zegen en toen zag ik all dat het all gezegt was lol. en trouwens de best van need for speed vind ik echt wel most wanted daar had je het echte ik zit in een spel gevoel .

De verhaallijn is saaai bij most wanted maarja ik vindt niet echt top game ! puh2.gif

klein beetje je hoeft alleen je auto terug te krijgen maar het leuke was al die autos die al had waren volop sneller

Geplaatst:

Kspeel Midnight Club 3 Dub Edition en de Burnout series het meest omdat ik die gaaf vind.

Wat is er nou leuker om een F1 auto een beuk vanachteren te geven zodat deze op een vrachtauto inrijd en ontploft.

Bovendien vond ik de Crash Mode ook wel heel goed.

Geplaatst:

Even op een rijtje:

Arcade: Burnout, slaat totaal nergens op.

Realistisch: Forza, dé racegame

Allebei wat: NFS Shift, Most Wanted. Midnight Club LA vond ik overbodig.

Geplaatst:

Ik heb het nooit zo op het race genre gehad, maar ik vond NFS Carbon: Own the city voor de PSP er wel gelikt uitzien en ik heb er veel lol aan beleefd ^_^

Geplaatst:

Even op een rijtje:

Arcade: Burnout, slaat totaal nergens op.

Realistisch: Forza, dé racegame

Allebei wat: NFS Shift, Most Wanted. Midnight Club LA vond ik overbodig.

:schater:

Iedereen die met games als GT, Forza en NFS aan komt zetten. En de X360 heeft niet eens een goed stuur. Kijk eens verder, ga eens GTR (Evo), rFactor, iRacing of GP Legends doen. Vooral GTR Evo speel ik erg veel. Shift heb ik 1 keer gedaan zonder mods, vond ik niks aan, totaal niet realistisch. Maar ik weet niet hoe die met mods is dus daar kan ik niet over oordelen. Maar GT 5 Prologue vind ik ook wel leuk, niet realistisch maar het is wel fun.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...