Ce3 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als er een auto voorbij rijdt...hoor ik het nog wel.. Alleen als ik erin stap, hoor ik niets..behalve de radio natuurlijk. Doe ik de radio uit..is het helemaal stil.. <_< Kan iemand mij helpen aub.. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dit probleem hep ik ook maar dat zijn alle kleine geluidjes weg zelfs het au van cj als je tegen een boom aan rijd met een moter maar bij mij gaat het na een tijdje vanzelf over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 opties>audio> zet de bestruing van de geluidskaart op 3d ofzo... dan doet ie et wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 maar dan hoortie het tog altijd niet te doen als die uit staat want nu is het soms (elke 3 uur) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ruikt naar Warez, dit is een typisch probleem met illigale versies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ook legale versies hebben problemen hoor bijv dat er geen poppetjes lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Komt vaker voor bij warez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 das waar maar je zegt vaker en niet altijd dus wij kunnen net zo goed een legale als ilegale hebben je hebt geen enkel bewijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Het heeft niets met legaal of illegale versies te maken, er zitten gewoon nog bugs in San Andreas waaronder problemen met meerstemmig geluid, niks aan te doen. Dus maar wachten op een patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) hoi ik heb de oplossing(als je een 5:1 boxenset heb) je moet naar start->configuratiescherm->Geluiden en Audioapparaten->op 1e blad stat onderaan "luidspreker instellingen" klik onder dit kopje op geavanceerd -> verander 5:1 "stereospeakers" in "stereospeakers voor het bureaublad" zeer warschijnlijk verdwijnt nu je radio. voor dit probleem moet je je boxen harder zetten en moet je in het spel: options->audio->hier zie je een balk SFX deze moet je zachter zetten. als het goed is werkt het goed. bij mij werkt het EDIT: Ruikt naar Warez, dit is een typisch probleem met illigale versies ik zelf heb de legale versie hoor. Bewerkt: 26 juni 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb ook de orginele... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.