Ak47 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 ik weet niet waar ik dit het beste kan vragen, dus doe ik het hier maar. Zodra ik me aanmeld op de site PS3 krijg ik een melding dat ik m`n account moet kopiëren, allereerst, wat houdt dat in? en ten 2e; ik ben mijn wachtwoord vergeten en als ik vraag om zo`n mailtje voor een nieuw wachtwoord krijg ik niks binnen. kunnen jullie me misschien helpen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Verplaatst naar Consoles & Game Events en topic titel aangepast. Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Over dat mailtje, heb je niet toevallig een ander adres ingevuld? Anders kun je je andere adressen nog even checken. Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 nee dat is het niet, want op dat moment moet je `t adres invullen... Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 nee dat is het niet, want op dat moment moet je `t adres invullen... Ja, dat is echt een probleem met PSN je kan je pass niet meer terug vragen, als je je gegevens niet correct weet! :s Ik ben ook mijn acc kwijtgespeeld door iets dom! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.