Jump to content

Oplossing voor het bekende muisprobleem!


GTAJoel

Recommended Posts

Na veel gepruts heb ik eindelijk de oplossing gevonden voor het alom bekende muisprobleem.

Het probleem was dat de muis het tijdens het spelen het niet deed, maar in het pauze menu (gedeeltelijk) wel.

Nu helpt bij de meeste om het spel te pauzeren en je spel weer te hervatten (dit herhaal je een paar keer als het niet werkt), maar bij mij werkte het niet of pas na 10 minuten.

Dit gaat het zeker weten verhelpen:

1. Klik met je rechtermuisknop op je GTA San Andreas snelkoppeling en kies voor 'eigenschappen'.

muisprobleem2.jpg

2. Kies voor het tabblad 'Compatibiliteit' en vink 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren'

Kies nu voor 'Windows 98 / Windows ME'

muisprobleem1.jpg

3. Kopieer nu je bestanden uit je GTA San Andreas Userfiles (staat in 'Mijn Documenten') naar de map die je hieronder ziet.

muisprobleem3.jpg

En klaar is Henk!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de mappen bij XP (nagenoeg) hetzelfde. Hier ben ik niet zeker van.

Wat betreft de snelkoppeling. Het maakt niet uit of je het op de snelkoppeling of op het originele .exe icoontje probeert. Bij mij werkt het gewoon op de snelkoppeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de mappen bij XP (nagenoeg) hetzelfde. Hier ben ik niet zeker van.
Daar is het de volgende map:

C:\
»
Documents and Settings
»
All Users

Wat betreft de snelkoppeling. Het maakt niet uit of je het op de snelkoppeling of op het originele .exe icoontje probeert. Bij mij werkt het gewoon op de snelkoppeling.
Bij de snelkoppeling zal er een extra tabblad Snelkoppeling zijn, voor de rest pas je gewoon het bestand waarnaar de snelkoppeling verwijst, aan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...