Jump to content

save games werken niet


d_jansen01

Recommended Posts

hallo

ik moest san andreas wegen iets opnieuwe instaleren en nu heb ik het save bestand opgeslagen

heb san andreas weer geinstaleerd en het bestand terug gezet in de mp waar het wegkomt

maar als ik nu san andreas start staat hij wel tussen de lijst als ik een spel laden wil

klik ik die dus aan begint hij gewoon weer van het begin dus bij het vliegveld als hij aankomt

of hij laad het spel en valt dan weg naar windows en zegt dat san andreas en provbleenm heeft en gesloten moet worden

wat kan dit zijn

ik heb versie 2.0

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook gehad.

Hoogstwaarschijnlijk zijn je savegames nog van een versie lager omdat je hem ooit hebt gedowngrade. Daarom werken je savegames in je 2.0 versie ook niet meer.

De link is een download voor de downgrader. Dan moeten je savegames het weer doen.

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=downloads&showfile=67

Dat heeft er niks mee te maken, want die zorgt er alleen voor dat je weer kan modden; hij verandert niks aan je versie, noch die van het spel, noch de versie die bepaalt welke savegames je kan spelen.


Voor de topicstarter: Lees eens dit bericht door, ik denk dat je daarmee een stuk verder komt. Lees het stukje onder het kopje Savegames door.

Link to comment
Delen op andere websites

ok

maar hoe kan dit nu dan

ik heb zelf versie 2.0 dat staat ja rechts onder in het scherm dan .

Nu heb ik via een site een 100% save game gedownload voor versie 1 en 2 maar beide lukken niet

het gaat wel met die versie 2 maar dan begint hij toch telkens opnieuw .

dus het spel zou uitgespeeld zijn maar hij begint toch vn voor af aan bij dat hij op het vliegveld aankomt .

ik snap er verder niks meer van

ben nu iets verder gegaan en heb weer de compatibilitei naar windows xp sp3 gezet en wil nog niet

nu heb ik de savegame verwijderd en nu sdoet mijn eigen game het niet meer .

start hem op dus hij laad het balkje en dan valt hij weg naar windows

wat is dit voor rommel

had need for speed most wanted en alles ging prima

ook met savegames en mods

nu hier en niks lukt

Bewerkt: door d_jansen01
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook gehad.

Hoogstwaarschijnlijk zijn je savegames nog van een versie lager omdat je hem ooit hebt gedowngrade. Daarom werken je savegames in je 2.0 versie ook niet meer.

De link is een download voor de downgrader. Dan moeten je savegames het weer doen.

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=downloads&showfile=67

Dat heeft er niks mee te maken, want die zorgt er alleen voor dat je weer kan modden; hij verandert niks aan je versie, noch die van het spel, noch de versie die bepaalt welke savegames je kan spelen.


Voor de topicstarter: Lees eens dit bericht door, ik denk dat je daarmee een stuk verder komt. Lees het stukje onder het kopje Savegames door.

Ik had dit ook.

Mijn SA savegames deden het na een herinstallatie (+ een downgrade nog voor de herinstallatie) ook niet meer. Ik heb ooit gehoord dat 1.0 savegames niet voor 2.0 werkten. Dus ik heb mijn SA weer gedowngrade en toen was het opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...