shaba Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik zit nu in de missie met catherina de zus van ceazar dat je die tank wagen weg moet jatten bij een tankstation maar die catherina schiet steeds miijn contactpersoon dood en dan loopt het filmpje vast en nu kan ik niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 welk contactpersoon schiet ze dood dan want met die truckermissie zijn er verdr geen contactpersonen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shady Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 je moet gewoon die 3 gasten dood maken die in die auto achter je aan komen en dan pas i die tank gaan en mooi rustig wegrijden :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ja dat snap ik maar daarna moet je die truck bij iemand afleveren en ik weet niet maar bij mij is iedereen altijd agressief want die 2 pompbedienden vechten ook al met elkaar in dat filmpje dat hoort ook niet maar goed dan zijn ze aan het praten en catherina schiet die vent dood met een shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dat zal komen omdat je misgien de rellen code hebt gebruikt?(had ik een keer met gta 3 moest ik iemand vermoorden (kenji) en toen vermoorden zijn bodyguards hem al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.