Dakendak Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) OntwikkelaarSony Worldwide Studios UitgeverSCEE Genre Kinderen, PlatformsPSP Aantal spelers Onbekend Release Onbekend Demo / De game, Eyepet die al op de PS3 bestaat, komt naar de PSP! Vanaf nu kan je jouw Eyepet overal mee naartoe nemen. Normaal kan je evenveel doen als op de PS3, en misschien kan je kleren uitwisselen? Wat denk jij? Goede stap? Ga je dit kopen? Bewerkt: 18 juni 2010 door Dakendak Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Een soort tamagotchi-on-steroids. Ik vraag me af wat er gebeurt als je dat kaartje in de magnetron stopt. Gaat dat beestje in het spel dan ook ronddraaien of ontploffen? Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Een soort tamagotchi-on-steroids. Ik vraag me af wat er gebeurt als je dat kaartje in de magnetron stopt. Gaat dat beestje in het spel dan ook ronddraaien of ontploffen? Ik denk van niet Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Ik heb eyepet voor de ps3, nou eigenlijk voor mijn zusje, In het begin is het wel leuk en erg vernieuwend. Vond het best verbazingwekkend dat als je in rl een tekening maakte, dat de tekening tot leven in het spel kwam. Voor de rest is dat beestje best aandoenlijk. ik heb het alleen gezien hoor,ik heb het heus niet gespeeld ahum. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.