Dakendak Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Infamous 2 OntwikkelaarSucker Punch UitgeverSCEE Genre Action Platforms PS3 Aantal spelers 1 Release Nog dit jaar Demo / Infamous 2 komt er aan. Vanaf nu kan je opnieuw wat elektrische schokken loslaten op onschuldige burgers, of het kwaad aangaan, en een vredelievend iemand zijn. Ik heb de demo van het eerste deel gespeeld,en vond het een heel leuk spel. Ik denk niet dat ik deze ga kopen, want ik ben meer geintresseerd in Assassin's Creed Brotherhood. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Ziet er in ieder geval beter uit als het eerste deel. Misschien koop ik deze wel, de eerste was leuk maar miste nog net 'het'. Bewerkt: 18 juni 2010 door MidnightMayhem Reageren
FGras Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Het ziet er echt geweldig uit! jammer dat het nog zo lang duurt voordat hij uit is Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Vet wapen die hij heeft, ziet eruit als een soort zwaard. Reageren
paul007 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Het ziet er op zich wel tof uit maar ik heb zo mijn twijfels. inFamous (1) heb ik twee keer helemaal uitgespeeld zowel als held en als de 'slechterik'. Na het uitspelen was er alleen geen zak meer te doen en werd het snel saai, ik vraag me af welke nieuwe features erin zitten om je langer bezig te houden. Dat nieuwe wapen ziet er wel leuk uit maar voor mij geen baanbrekende vernieuwing. Even afwachten dus. Cheers! paul007 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Lijkt me wel een aardige game, maar waar gaat hij over??? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 helaas niet op de pc daarom is die ps3 only he deel 1 is best vet, misschien ga ik ook deze halen Reageren
frankyyguy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 (bewerkt) In inFAMOUS 2 kun je ook je eigen missies maken en uploaden. Deze missies verschijnen overal in het hele spel, dus is er zowat een ontelbaar aantal missies die je kunt spelen. Qua gameplay is inFAMOUS 2 een stuk leuker dan z'n voorganger, ook is de melee beter en is het spel meer gefocussed op het verhaal en personages. Erg tof spel, blij dat ik hem heb gekocht. Bewerkt: 20 juni 2011 door frankyyguy Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 In inFAMOUS 2 kun je ook je eigen missies maken en uploaden. Deze missies verschijnen overal in het hele spel, dus is er zowat een ontelbaar aantal missies die je kunt spelen. Qua gameplay is inFAMOUS 2 een stuk leuker dan z'n voorganger, ook is de melee beter en is het spel meer gefocussed op het verhaal en personages. Erg tof spel, blij dat ik hem heb gekocht. is het ook in Nederlands vertaald ? wand die stem van zeke is grappig in deel 1 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Ik ben bezig met 1 en ik dacht eerst niet mijn smaak maar het is echt super vet Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Ik heb Infamous 2 gratis gekregen bij mijn OPM abonnee, Nu maar wachten tot ie binnenkomt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Ik heb Infamous 2 gratis gekregen bij mijn OPM abonnee, Nu maar wachten tot ie binnenkomt. Same here. Verwachtte een Move Pack, maar die was uitverkocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.