Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ja ik, maar ik heb geen idee hoe 't werkt en kan de setting's niet veranderen omdat ik iets moet doen maar geen idee wat -.-

er staat: please re-enter this menu selection using the control device that you wish to adjust..

hij denkt dat ik 'm met een xbox controller speel -.- hoe zet ik dit uit ?

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit.

Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ?

Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen.

Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X :cab: ?

De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit.

Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ?

Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen.

Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X :cab: ?

De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 :7

Andere spelers kun je kiezen met L1, of als je een specifieke speler wilt selecter die bijvoorbeeld rechtsonderin het beeld staat dan richt je met je rechter analoge stick naar rechtsonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties.

Plus dat de graphics lijken op FIFA2003 en mijn oma loopt nog sneller achter de rollator aan dan die spelers rennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...