Niiek Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 (bewerkt) Ja ik, maar ik heb geen idee hoe 't werkt en kan de setting's niet veranderen omdat ik iets moet doen maar geen idee wat -.- er staat: please re-enter this menu selection using the control device that you wish to adjust.. hij denkt dat ik 'm met een xbox controller speel -.- hoe zet ik dit uit ? Bewerkt: 16 september 2010 door Sniickers. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit. Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ? Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen. Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X ? De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 Reageren
Niiek Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik snap nu hoe het werkt, maar ik kan geen keeper worden, hoe doe ik dit ? Reageren
paul007 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb net de Playstation demo gedownload en gespeeld, ziet er gaaf uit. Maar klopt het dat je je speler moet selecteren met R3 ? Ik bedoel dus in het veld, al je wil selecteren welke speler je wilt besturen. Ik kan me herinneren dat je dat altijd moest doen met X ? De laatste Fifa die ik had gespeeld is trouwens wel Fifa 08 Andere spelers kun je kiezen met L1, of als je een specifieke speler wilt selecter die bijvoorbeeld rechtsonderin het beeld staat dan richt je met je rechter analoge stick naar rechtsonder. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik snap nu hoe het werkt, maar ik kan geen keeper worden, hoe doe ik dit ? Kan alleen als je het hele spel koopt. Er wordt info gegeven bij de nieuwe functies van Fifa 11 waar 'nieuw' staat. Reageren
Niiek Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 oke, bedankt jammer dat het niet kan . Reageren
paul007 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Je kan wel als keeper spelen hoor! Alleen niet in een wedstrijd. In de Arena druk je op Select (PS3) dan kies je de verdedigende kant (keeper) en nu kun je als keeper spelen. Reageren
candesco Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Heeft iemand de pc versie al uitgeprobeerd? Is FIFA nu deze keer voor de pc echt verbetert? Er wordt namelijk gesuggereerd dat de pc versie van 11 eindelijk next-gen graphics heeft in plaats van de gebruikelijke spul. Reageren
Niiek Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Je kan wel als keeper spelen hoor! Alleen niet in een wedstrijd. In de Arena druk je op Select (PS3) dan kies je de verdedigende kant (keeper) en nu kun je als keeper spelen. Hoe doe je dit op de pc ? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 De demo is al te downloaden Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 De demo is al te downloaden Ja, daar zijn we nu al 2 volle dagen achter. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 De demo is al te downloaden Jij bent ook snel OT: Ikheb demo gespeeld en hij gaat zowiezo bij mijn collectie komen Reageren
commando Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties. Plus dat de graphics lijken op FIFA2003 en mijn oma loopt nog sneller achter de rollator aan dan die spelers rennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.