Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Sowieso wat lult iedereen toch altijd over vernieuwing bij een voetbalgame? Het is voetbal, je kunt niet een optie toevoegen in fifa dat je ineens de bal in je handen kan pakken ofzo.. EA heeft de goede formule nu te pakken, het speelt als een tiet en voelt realistisch genoeg aan. Waarom zouden ze dat 'vernieuwen'? Dan ben je toch gewoon een mongool, als je iets wat goed is op de schop gaat nemen. Ze moeten het gewoon blijven tweaken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11... Een van de dingen die ik bij Fifa11 vooral irritant vind is het elke keer op de schop gooien van de controls, zodat je elke keer weer er aan moet wennen terwijl je bij PES makkelijk je oude controls kan overnemen via een menu'tje die al weet ik niet hoeveel PES'sen hetzelfde is gebleven. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand en Fifa11, omdat er te weinig vernieuwing qua gameplay in FIFA11 zit

Volgens mij zijn de controllers van FIFA 11 en FIFA 10 hetzelfde hoor. Maar ik vind PES helemaal niks. Bij FIFA 11 zijn heus wel wat vernieuwing doorgevoerd hoor. Zoals Be A Goalkeeper, Penaltysysteem, het passen, Personality+. Dus er zijn heus wel wat veranderingen en ik koop FIFA omdat die altijd zo''n leuke manager mode hebben. En PES heeft lang niet alle Licenties.

Plus dat de graphics lijken op FIFA2003 en mijn oma loopt nog sneller achter de rollator aan dan die spelers rennen.

WTF?! De graphics zijn gewoon goed hoor. Jij hebt fifa 2003 nog nooit gespeeld man, zo ja want dan heb je een bril nodig. De spelers lopen gewoon een normaal tempo hoor. Ik weet niet hoor maar topspelers gaan echt niet met 80 km/per uur over het veld. Dus dit vindt ik helemaal geen goede argumenten.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe speel je arsenal vrij dan ?

Door vijf wedstrijden te winnen in één speelsessie. Win je er tien, dan speel je ook het Emirates Stadium vrij. Je hoeft trouwens niet alles achter elkaar te winnen, er mag ook best een verliespotje tussen zitten. Zolang het maar in één spelsessie gedaan wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Plus dat de graphics lijken op FIFA2003 en mijn oma loopt nog sneller achter de rollator aan dan die spelers rennen.

WTF?! De graphics zijn gewoon goed hoor. Jij hebt fifa 2003 nog nooit gespeeld man, zo ja want dan heb je een bril nodig. De spelers lopen gewoon een normaal tempo hoor. Ik weet niet hoor maar topspelers gaan echt niet met 80 km/per uur over het veld. Dus dit vindt ik helemaal geen goede argumenten.

Denk aan je hart! Ik vind de graphics wel oké, maar het publiek is wederom wat eentonig en saai. De spelers zijn wel minder snel dan in Fifa 10, waardoor het vaak wel wat moeilijker is om een actie te maken. Aan de andere kant missen de verdedigers wel vaker de bal als je er langs loopt, eigenlijk is het dus alleen maar saaier geworden.

Ik heb ook al Arsenal vrijgespeeld, jammer dat de speeltijd maar 6 minuten in totaal is, daarom kan ik vaak niet scoren en heb ik altijd penalty's. :{

Inderdaad. En die penalty's zijn super moeilijk!! Ik mis meer dan de helft. Als je met het balkje PRECIES in het groen zit, maar je Stick L3 iets te veel naar links/rechts houdt, schiet hij nog gruwelijk hard naast. :? Of is dit een bug in mijn versie, heb het nou al twee keer gehad toen ik tegen een vriend speelde. Of nou ja, we hadden er allebei last van...

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die penalty's. Dit zal dan wel een bug zijn in jouw versie? Want ik vind penalty's reuze makkelijk. Gewoon in het groen zitten en met je linker stick lekker naar rechtsboven of waar dan ook. Probeer anders jezelf te trainen in de Arena. Daar kun je ook penalty's maken en dan zie je zelfs een soort blauwe richt-indicator die laat zien waar je schot terecht komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. En die penalty's zijn super moeilijk!! Ik mis meer dan de helft. Als je met het balkje PRECIES in het groen zit, maar je Stick L3 iets te veel naar links/rechts houdt, schiet hij nog gruwelijk hard naast. :? Of is dit een bug in mijn versie, heb het nou al twee keer gehad toen ik tegen een vriend speelde. Of nou ja, we hadden er allebei last van...

Je moet niet de richting (L3) vasthouden he (zoals het bij FIFA10 was). Zodra je met vierkant op het juiste moment in het groene valk hebt geklikt (even ingedrukt hebt qua snelheid) moet je met L3 een cursor verplaatsen (die zie je niet, alleen in de training). Dus je moet hem bijvoorbeeld 2 sec naar links verplaatsen, niet ingedrukt houden want dan gaat hij naast. Dus even paar keer naar links/boven/midden/onder/rechts tikken met L3 en dan de stick loslaten. Zoals paiul007 al zegt kan je oefenen in de Arena, dan snap je het beter omdat je dan de paarse bol ziet.

Ik heb ook al Arsenal vrijgespeeld, jammer dat de speeltijd maar 6 minuten in totaal is, daarom kan ik vaak niet scoren en heb ik altijd penalty's. :{

Die demo is inderdaad erg kort. Ik speel meestal best rustig met opbouw e.d. en dan heb je maar een paar kansen in een helft. Meestal loopt het daardoor uit op 0-0 en dan penalty's. In een echte wedstrijd is dit spannend, maar in een demo is het irritant om steeds die penalty's te krijgen. Als je wint of verliest kan je namelijk weer snel revanche doen om verder te spelen.

----------

Nieuwe commercial. Geweldig gedaan. :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=vVJL648iksA

Link to comment
Delen op andere websites

hoe speel je arsenal vrij dan ?

Door vijf wedstrijden te winnen in één speelsessie. Win je er tien, dan speel je ook het Emirates Stadium vrij. Je hoeft trouwens niet alles achter elkaar te winnen, er mag ook best een verliespotje tussen zitten. Zolang het maar in één spelsessie gedaan wordt.

Ik denk niet dat dit per se in een spelsessie moet, ik heb het in 2 sessies gedaan, denk ik toch. :puh:

Maar die commercial is idd vet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een vette reclame, alleen snap ik het verband tussen sommige dingen niet helemaal. Wat hebben Aziatische chicks te maken met Arsenal, en wat moet Rooney met een hond? :?

Verder zit ik met een klein probleempje. Ik heb via de demo drie goals geüpload, maar als ik vervolgens EASportsFootball bezoek, zijn ze nergens terug te vinden. Doe ik iets verkeerd, en zo ja, wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...