Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ja, maar dan is mijn vraag: Hoe willen ze dat gaan doen? Ik bedoel je hebt dan een song, maar het stukje wat jij wil hebben is meestal het refrein en dat komt niet meteen. Ik denk zelf dat je muziek eerst op je pc moet inkorten en dan bij het refrein moet laten afspelen, maar ik zie 30 september wel. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Waarom zat de arena er eerst wel in nu niet meer? Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ja, maar dan is mijn vraag: Hoe willen ze dat gaan doen? Ik bedoel je hebt dan een song, maar het stukje wat jij wil hebben is meestal het refrein en dat komt niet meteen. Ik denk zelf dat je muziek eerst op je pc moet inkorten en dan bij het refrein moet laten afspelen, maar ik zie 30 september wel. Je kan toch ook, alvorens je doelpunten opload, selecteren wat je wil laten zien, als ik me niet vergis? Misschien dat ze zo'n soort gelijke systeem hebben voor muziek. Ik hoop het wel. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Waarom zat de arena er eerst wel in nu niet meer? Het is nog niet bevestigd he. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ja, maar sowieso vorig jaar ook niet, daarvoor wel. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 In FIFA World Cup 2010 zat wel de Amsterdam ArenA. Dus het zou logisch zijn als ze die gewoon opnieuw erin zetten aangezien de graphics met FIFA World Cup en FIFA11 bijna gelijk zijn. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Maar zat de Arena ook in 10? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Nee, ook niet in EURO2008. Wel in FIFA08 en FIFA09. Dus het wordt weer eens tijd. Zoveel ruimte neemt dat niet in. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Amsterdam ArenA zat toch gewoon ook bij FIFA 10? Dit zijn voor zover ik weet alle stadia die bij FIFA 10 zaten: Amsterdam ArenA Old Trafford Stade Gerland San Siro Camp Nou Stadio Delle Alpi Signal Iduna Park BayArena Anfield Road Parc des Princes Square Ground Stamford Bridge Stade Vélodrome Veltins-Arena Crown Lane Euro Arena Town Park Euro Park HSH Nordbank Arena Estadio Vicente Calderon St James' Park Estadio Azteca Olympiastadion Allianz Arena Stadion Europa Stade Kokoto Aloha Park Wembley Stadium Emirates Stadium Stadio Olimpico Estadio De Las Artes Olimipico Generico Estadio Del Pueblo Fussballstadion El Reducto Stadion Neder Stade Municipal Ivy Lane Estadio Latino Stadion 23. Maj El Medio El Bombastico Stadio Classico Football Ground Stadion Olympik Stadion Hanguk O Dromo Santiago Bernabéu Estadio Chamartin Court Lane Arena D'oro Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Nee, helaas niet. Zie hier een lijst. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Nee, helaas niet. Zie hier een lijst. Oh, jammer. Het wordt dan inderdaad weer 'ns tijd dat ze de Amsterdam ArenA er weer in gaan zetten. Maar aangezien hij bij WC 2010 was, zal hij waarschijnlijk ook bij FIFA 11 zitten. Laten we hopen. Bewerkt: 12 september 2010 door Mr-Triple-X Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Hier is trouwens nog een topic te vinden op de EA-Forums. Of het waar is wat ze zeggen kan je natuurlijk niet controleren, maar laten we hopen dat het zo is. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Reactie van iemand daar: Generic Oval said he'd played the full game over at Cologne and that the Amsterdam Arena is in 11 together with the generics from WC2010 and Stade Suisse (Wankdorf) He also said he thinks the Bay Arena has been taken out. En reactie van die Generic Oval: Lol, no I didn't say it like that. Only Amsterdam Arena will be in, no Wankdorf. There are also only some generics added not all. BayArena is out, yes. Dus hopen dat wat hij zegt klopt. Bewerkt: 12 september 2010 door Mr-Triple-X Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 En de FIFA 11 demo staat al op Xbox Marketplace. De mensen met een ps3 moeten wachten tot vanavond en mensen die hem op de pc spelen tot vanavond 22:00 Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ik heb eerlijk gezegd GEEN zin om tot vanavond te wachten, maar wil de demo wel graag spelen. Ach ja, dan maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.