GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 In SA he ik een boksbeugel Weet iemand hoe ik hier af kom? alvast bedankt: supergtagamer Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Dood gaan of gearresteerd worden. Heb je kiki en barbara al als vriendin dan zit je er jammergenoeg aan vast. EDIT: @hieronder (Basssss) Sinds dat ik Iv heb gespeelt haal ik ze altijd door elkaar Bewerkt: 23 juni 2010 door Rinaldootje Reageren
Basssss Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Dood gaan of gearresteerd worden. Heb je kiki en barbara al als vriendin dan zit je er jammergenoeg aan vast. Kiki is GTA IV, in GTA San Andreas heet ze Katie. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Ik heb alle vriendinnen. Moet ik ze dan vermoorden? En kan je ze dan terug krijgen? Ik wacht op antwoord (Barbara mag van mij wel even een blokje zeep krijgen ). Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Je kan haar vermoorden, en ze zal terug verschijnen op de plek waar je haar voor het eerst ontmoet hebt. Voorwaarde is wel dat je alle 50 Oysters al hebt verzameld. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Da's simpel. Barbara woont toch in zo'n K*t wijk waar je geen bar kunt vinden, En katie doe ik niets mee. Dan nog een vraag : Als je ze vermoord, ben je dan ook je beloningen kwijt? (bijvoorbeeld politiekleren en het medic uniform?). Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Nee, eens je die hebt zullen ze niet meer verdwijnen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 That's nice Dan ga ik ze effe vermoorden. Reageren
The360box Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Wat is er mis met de boksbeugel, aangezien ik hem nooit gebruik heb ik er geen last van, wrm laat je je neit simpelweg oppakken aangezien je je vriendinnen nodig hebt voor de 100%. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 boksbeugel is ftw, wat is je probleem? Reageren
LSDesign Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 boksbeugel is ftw Niet iedereen hier vind dat hoor, anderen kunnen zich mateloos aan die boksbeugel ergeren omdat ze dan bijvoorbeeld niet meer lekker even met iemand op de VUIST kunnen. >>> Door VWO-er: Discussies hierom zijn volledig offtopic, vriendelijk verzoek dit te voorkomen.<<< Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 boksbeugel is ftw Niet iedereen hier vind dat hoor, anderen kunnen zich mateloos aan die boksbeugel ergeren omdat ze dan bijvoorbeeld niet meer lekker even met iemand op de VUIST kunnen. >>> Door VWO-er: Discussies hierom zijn volledig offtopic, vriendelijk verzoek dit te voorkomen.<<< ow okee, mijn mening is daar anders over Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 That's nice Dan ga ik ze effe vermoorden. Alleen als je de ps2 hebt dan heb ej een paar problemen en een daarvan is dat de beloning die je krijgt van katie en Barbra altijd zal blijven staan. dus ook als je sterft en wordt opgepakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.