Proximo Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Hey, ff een kort vraagje er tussendoor, kun je 100% krijgen als je Millie hebt gedood, voor haar Card? Ik kan haar nu niet meer daten. Ik heb me savegame nu ff op een andere savegame gesaved, voor de zekerheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 je moet met alle dates gwoon alle 100% hebben voor 100% dus als je haar vermoord hebt is het goed van je dat je hem op een andere hebt gesaved (die kaart krijg je al bij 30%) en nog een tip ze houdt niet van daten je moet dat pak aantrekken dat je bij die missie key to hear hearth hebt gekregen als je bij haar aabeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 OK thnx, zoveel missies leip ik tog niet voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Na het doden van je date kan je geen % hoger krijgen helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je krijgt toch niks van Millie paf er gewoon neer en jat die kaart, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 je krijgt de sleutel van haar auto en nog iets van haar (een of ander pak) en veel mensen hier willen de volle 100% hallen dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Nou je krijgt weetje, geen pak want de gimp suit heb je dan allang. Die auto kan je overal vinden. Nutteloos wijf dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik heb haar ook doodgemaakt. Trouwens aan dat daten doe ik toch niet. Kost te veel tijd. Maar als je haar doodgemaakt krijg je een telefoontje en dan zegt CJ dat jullie ruzie hadden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.