GTAisgang Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 hoi, ik vandaag mijn eerste mod gemaakt, het bevat een aantal bestaande mods in een file, heel handig hoef je niet heel internet af te zoeken! het is echter wel deel een deel 2 komt binnen kort, ik hoop dat ik wat positieve reactie's krijg!! de mod package kun je hier downloaden bedankt als je hem download!! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Dus je hebt mods van andere mensen gebruikt? Heb je wel hun toestemming? Reageren
GTAisgang Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 weet het niet, dat erg?? Reageren
Fezz Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Ja, want er staat copyright op. Je moet wel toestemming vragen en hun namen vermelden. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) maar ik weet niet van iedereen welke mod is ik weet aleen dat de alice van alexander blade is Bewerkt: 18 juni 2010 door GTAisgang Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Een mod maken is iets heel anders dan een hoop mods en scripts die door iemand anders gemaakt zijn in een pack zetten. Tevens heb je van elke mod in je pack een goedkeuring nodig van de maker. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 oke, ik ga alles doen, ik probeer hem morgen op z'n vroegst online te zetten!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.