Jump to content

Pc ineens heel erg traag


KillerZero86

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    10

  • wesley123

    5

  • ikt

    4

  • Sprunk

    4

Maak je pc kast open en maak hem schoon

Een pc zal niet 'tergend traag' worden door wat stof in de pc, ja stof doet de hardware harder draaien ect maar een echte grote inpact heeft dat niet.

Uiteindelijk moet die pc eens grondig gescand worden en eventueel alle drivers eens updaten.

PS: Wat is 'OP' eigenlijk? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb systeem herstel al uitgevoerd en ook de kaspersky online scanner gaf geen virussen aan. Printscreen van processen (let speciaal op het interneticoontje rechtsonderin, ik heb gewoon internet):

http://i48.tinypic.com/2qn5x91.png

Alle processen, niet alleen jouw eigen ;) Probeer trouwens een beide antivirusscanners te verwijderen, je hebt er nu toch 2 tegelijk? Of zit ik fout? Als je er maar 1 hebt, laten zo. 2 tegelijk werken elkaar nog wel eens tegen.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Maak je pc kast open en maak hem schoon

Weinig kans dat dat het probleem oplost. Als de RAM-kits (oid) niet meer goed werkte door stof ofzoiets had de TS-er dat wel gemerkt. EDIT: Sorry, al gezegd. :7

KZ: Wat voor programma's heb je op het moment dat je de screen maakte draaien?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Chrome, paint, itunes, Avira en logtec toetsenborddinges.

Ik zie geen verdachte processen, wanneer begon het probleem?

jongen, kun jij a.ub. ophouden met hulp bieden? jij noemde een 5770 ook al een slechte kaart...

@TSer; Heb je al eens gedefragmenteert, je register gecleaned, je register gedefragmenteerd en een HiJackThis logje gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Chrome, paint, itunes, Avira en logtec toetsenborddinges.

Ik zie geen verdachte processen, wanneer begon het probleem?

jongen, kun jij a.ub. ophouden met hulp bieden? jij noemde een 5770 ook al een slechte kaart...

@TSer; Heb je al eens gedefragmenteert, je register gecleaned, je register gedefragmenteerd en een HiJackThis logje gemaakt?

Sorry dat ik probeer te helpen. sad2.gif

@hieronder: Heb je het nou over die 5770 of dat wat ik hier net poste?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik probeer te helpen. sad2.gif

Het maakt niet uit als je helpt. Het maakt wel uit al help je verkeerd.

Heb je al eens systeemherstel naar een datum voordat het voorkwam? Je zei namelijk dat je alleen systeemherstel had uitgevoerd.

Probeer eens met Uniblue Registrybooster je register te fixen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je je pc een lange tijd niet aangehad? want ik heb laatst mn oude pc opgestart en die was echt supersloom door die updates van Apple en AVG. toen ik heb ik hem maar gewoon een halve dag aan laten staan, daarna updates van windows geinstalleerd en toen werkte die vrijwel normaal..

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een gecrypt virus kan je niks doen.

onzin, dan nog is er zat aan te doen, virusscanners scannen heus net op 1 manier, die gebruiken meerdere routines. zo'n gecrypt virus heeft code voor decryptie, die kan gedetecteerd worden bijvoorbeeld. Een mooi voorbeeld is het OneHalf virus, die encrypte delen van je hardeschijf, door deze te decrypten als hij gebruikt werd merkte je niets van het virus, totdat de scaner het detecte en het virus verwijderde, dan kon de encrypted code niet meer worden gedecrypt en dus was je data kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...