Jump to content

Photoshop en een eigen website


The360box

Recommended Posts

Waar kun je Photoshop, Adobe?, gratis verkijgen want heb geen behoefte omer zoveel 4 te betalen,

en waar kun een goede website maker met domeinnaam krijgen, eventueel betalen, prijs maakt niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Photoshop kan je gratis uitproberen door het hier te downloaden.

Voor webhosting en domeinnamen kan je op Google vast wel iets vinden. Er zijn talloze bedrijven die beide (in combinatie met elkaar) leveren. Voor gratis webhosts kan je in dit subforum rondkijken, maar voor domeinen zul je moeten betalen. (Extensies als .tk, .nl.tt niet meegerekend natuurlijk.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil een goede eigen te kunnen maken website en wil daar wel voor betalen, als ik op Google kijk komen er alleen maar van die gratis dingen en voor €0,75/M.

Klik. Genoeg te vinden, niet alleen gratis en €0,75/M. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even terugkomend op dat Photoshop:

Photoshop is helaas niet gratis. Het programma kost je een kleine duizend euro. Vind je dat iets te veel, dan zijn er 2 alternatieven. Eén is op dit forum taboe en de andere is het gebruik van alternatieve programma's. GIMP bijvoorbeeld. Dat is een free-ware programma wat over veel functies beschikt die ook in Adobe Photoshop zitten. Het programma is volledig gratis hier te downloaden. Hiermee zul je ook wel een logo'tje voor je site kunnen ontwerpen, als dat je doel is. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik host zelf bij xxx Goedkoop, en makkelijk. En dit niet als reclame bedoeld, ik wil hem alleen maar helpen.

>>> Door Thundercover: Zoals ik al zei: op Google is er genoeg te vinden.<<<

Ik help hem alleen maar :l

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf kan ik je Paint.net wel aanraden in plaats van photoshop. Ik vind het wel een fijn programma. Je kan er ook plug-ins voor downloaden, waardoor je er bijna hetzelfde mee kan als photoshop. Hier is het forum, waar je plug-ins, tutorials en andere dingen kan vinden voor het programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...