NickOwnage Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) V1: V2: Rates & Comments welkom! Bewerkt: 19 juni 2010 door NickOwnage Reageren
GwnHugo Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik vind hem niet zo mooi. Hij is veel te druk en te onduidelijk. Ik zou eigenlijk gewoon een andere achtergrond nemen, of een andere kleur tekst. Want bijv. Universal Inc. is haast niet te lezen. Ook zou ik de tekst niet transparant maken, want zo is de tekst ook minder duidelijk. 5.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Okéy! Bedankt voor de tip. Volgende keer zal ik dat gebruiken. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 De achtergrond is te eentonig. Je kan de tekst niet lezen. Tekst past er ook niet bij... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Bedoel je die achtergrond dat zwarte? Vindt je paars beter bij Hardcore passen dan? Zwart is tha color. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Dat snap ik wel, maar gebruik dan even de drop shadow plugin. Als je dan de schaduw bijvoorbeeld wit maakt, is het al beter te lezen. Of je gebruikt een zwarte achtergrond en maakt de letters wit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Dat snap ik wel, maar gebruik dan even de drop shadow plugin. Als je dan de schaduw bijvoorbeeld wit maakt, is het al beter te lezen. Of je gebruikt een zwarte achtergrond en maakt de letters wit. Dan moet ik dus gewoon de tekst lichter maken door andere kleur? Ik had tekst eerst blauw, daarna had ik de hue/saturation veranderd. En de Warmte en Softness en Lighting veranderd Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Sorry dat ik het niet zie hoor maar wat is nou het verschil tussen V1 en V2? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Volgens mij is V1 donkerder. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Volgens mij is V1 donkerder. Nop, in V1 staat nog geen border, in V2 wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.