Jump to content

99.47 % en nou

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je het spel op de PC speelt, kun je een programma downloaden wat je savegame controleert. Het kijkt dan naar alle dingen die nodig zijn voor de 100% en geeft dan aan wat er nog gedaan moet worden en wat er al gedaan is. Het programma heeft San Andreas Mission Analyzer (kortweg SAMA) en is hier te downloaden. Succes!

Geplaatst:

Ik heb het programma gedownload maar de programma werkt voor geen ene meter, terwijl ik de Gang tags, Oysters en Horseshoes heb verzamelt zegt de programma NOT done yet. Dat snap ik effe niet. En bij de andere missies laat hij een rood kruisje zien. Hebben jullie niet iets waardoor ik wel weet wat ik moet doen.

Geplaatst:

Ik heb het programma gedownload maar de programma werkt voor geen ene meter, terwijl ik de Gang tags, Oysters en Horseshoes heb verzamelt zegt de programma NOT done yet. Dat snap ik effe niet. En bij de andere missies laat hij een rood kruisje zien. Hebben jullie niet iets waardoor ik wel weet wat ik moet doen.

Heb je de andere opdrachten ook gedaan.

Zo als van de politie, ambulance en brandweer.

OF andere opdrachtjes die nodig zijn voor het spel, zie www.gtagames.nl

MVG. Kratod

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem al 100% uitgespeeld, ik moest de spel aanzetten en dan een analyse laten doen daarvanuit heb ik alleen de gym in las venturas vergeten te doen. Verder stond er bij de Gang tags, Oysters en Horseshoes Not Done, dat betekende dus dat ik ze wel had gedaan.

Bedankt voor jullie hulp en ik hoop dat jullie het ook 100% uitspelen.

Bewerkt: door VWO-er
Berichten samengevoegd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...