Jump to content

files van een ps3 hardeschijf halen


onbekendeIV

Recommended Posts

goede,

Ik heb vandaag mn oude ps3 weer terug gekregen, nadat hij niet meer te fixen valt. Maar nu wil ik mn files van die harde schijf terug hebben, maar omdat hij stuk is is het niet meer mogelijk via het ding zelf. ik dacht zo van dat ik die harde schijf in mn niewe ps3 stop en dan de save games op een USB zet. of is dat niet zo slim? anders heeft mn pc boer nog een apparaatje liggen waarmee je verschillende harde schijven kunt lezen, van laptop schijven tot normale.

Nu is de vraag, welke is het verstandigst?

mvg,

OnbekendeIV

edit; titel van dit topic klopt niet helemaal. hier de nieuwe: files van een ps3 hardeschijf halen

Link to comment
Delen op andere websites

Een HDD plaatsen is natuurlijk niet zo moeilijk, als je het alleen wil om je savegames terug te hebben zou ik gewoon een caseje kopen bij de plaatselijke PC boer. Savegames op USB zetten, en dan heb je na afloop ook nog een handige Externe 250GB HDD. Je kan de HDD ook via een kabeltje aan je moederbord verbinden op dezelfde manier als dat is gedaan met je HDD in je PC. En natuurlijk kan je ook gewoon even de oude HDD in je nieuwe PS3 stoppen. Ur choize. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een HDD plaatsen is natuurlijk niet zo moeilijk, als je het alleen wil om je savegames terug te hebben zou ik gewoon een caseje kopen bij de plaatselijke PC boer. Savegames op USB zetten, en dan heb je na afloop ook nog een handige Externe 250GB HDD. Je kan de HDD ook via een kabeltje aan je moederbord verbinden op dezelfde manier als dat is gedaan met je HDD in je PC. En natuurlijk kan je ook gewoon even de oude HDD in je nieuwe PS3 stoppen. Ur choize. blij.gif

ok, maar ik heb niks gezegd over de grote van de HDD, het is namelijk 60GB

Link to comment
Delen op andere websites

Een HDD plaatsen is natuurlijk niet zo moeilijk, als je het alleen wil om je savegames terug te hebben zou ik gewoon een caseje kopen bij de plaatselijke PC boer. Savegames op USB zetten, en dan heb je na afloop ook nog een handige Externe 250GB HDD. Je kan de HDD ook via een kabeltje aan je moederbord verbinden op dezelfde manier als dat is gedaan met je HDD in je PC. En natuurlijk kan je ook gewoon even de oude HDD in je nieuwe PS3 stoppen. Ur choize. blij.gif

ok, maar ik heb niks gezegd over de grote van de HDD, het is namelijk 60GB

@Onbekende IV: eeehm.. Dus?

Past een gewoon SATA kabeltje niet in de PS3 hardeschijf? Die zijn goedkoper en dan kun je hem rechtstreeks an je moederbord plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat dat niet zal gaan met dat moederbord van mij die alleen Ide ondersteund, is er niet iets dat je hem op de usb kan aansluiten of een converter van Sata naar ide?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een lokale computerzaak apparaatje met een USB aansluiting aan de ene kant en een laptop SATA aansluiting aan de andere kant geleend, zou dus kijken of je misschien hetzelfde soort ding kan regelen bij je lokale PC boer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een lokale computerzaak apparaatje met een USB aansluiting aan de ene kant en een laptop SATA aansluiting aan de andere kant geleend, zou dus kijken of je misschien hetzelfde soort ding kan regelen bij je lokale PC boer.

ik zou volgend weekend eens ff kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...