gta0mensendood0knaller Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 hallo jongens ik heb gta iv en speel hem op een goede laptop [hp] maar hij hapert als ik in een auto zit en w en d in druk met lopen doet i dat niet hij zou het makkelijk aan moeten kunnen hier de spekkies :? Schermformaat 17,3'' BrightView LEDSchermtype Intel® Core i3 Processor 330M 2.13 GHzProcessor 4096 MB (2x 2048 MB)Geheugen 320 GB 7200 rpmHarddisk Super Multi DVD+/-R/RW LightScribeCD-/DVD-Rewriter 512MB ATI Mobility HD 5430Videokaart jaNetwerkkaart 802.11 b/g/nDraadloze netwerkkaart VGA webcamWebcam 5-in-1 kaartlezerKaartlezer 3,0 kgGewicht 6Aantal Accucellen Windows 7 Home Premium 64 bitsBesturingssysteem onboardGeluidskaart Microsoft Works + Office Home & Student (60 dagen)Inclusief het moet kunnen toch snap het zelf ook niet echt want als ik loop of schiet doet i dat niet oke alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 CPU en videokaart zijn te slecht. En hoe zo denk je dat hij het makkelijk aan kan? En een goede laptop hoeft niet gelijk van HP te zijn hoor. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 ik snap dus echt geen bal van wat je lult, er bestaat zoiets als ABN... Uit je specs komt al uit dat je laptop niet goed genoeg is voor het spel. Reageren
zwierd Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 ik heb hetzelfde probleem, ik heb een easynote LJ61 mijn processor is AMD Athlon x2 dual-core QL-64 2.10 GHz 32 bits besturingssysteem met vista, en een ATI Mobility Radeon HD 4500 series geloof ik, vertel me als zo'n ding niet bestaat, en waar ik vind hoe die wel heet XD maar kan mijn videokaart hem niet aan of eigenlijk ook mijn computer enz niet?? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Zwierd, je PC is ook te slecht. Reageren
Houstyn Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik heb hetzelfde probleem. Mijn PC is zeker goed genoeg, (Intel Core i7 en ATI Radeon HD5570) Wat moet ik doen? Ik heb het via Steam gekocht. Ik heb gehoord dat je op internet iets kan downloaden waardoor het niet meer lagt. Weet iemand hier meer van? Reageren
mikej2 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Je videokaart is veels te slap in vergelijking met je processor maar dan zou het nog wel op Low lukken denk ik. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Dit help wellicht. dude dit slaat nergens op, houd aub op met hulp te geven... Maar ff OT: probeer eens de -memrestrict fix die bovenaan gepinned staat, dit fixt het probleem. Lees het topic goed om nutteloze vragen te voorkomen, alles staat er uitgelegd Reageren
Houstyn Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Je videokaart is veels te slap in vergelijking met je processor maar dan zou het nog wel op Low lukken denk ik. Dat lijkt me vreemd. Op de PC van mijn broertje kan hij het makkelijk spelen, met een i5 processor en Geforce GT320 videokaart. Op internet staat toch echt dat mijn processor + videokaart beter zijn. Ik vraag alleen om zo'n link waarmee je iets kan downloaden waardoor het lekker draait. Dit heeft mijn broertje namelijk ook. Reageren
mikej2 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar. Reageren
Houstyn Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar. Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar. Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het? het staat bovenaan de IV technische problemen topiclijst, en wat het is lees je vanzelf wel... Reageren
Houstyn Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Ik snep er niks van. Moet ik nog wat downloaden ? Kan iemand ff duidelijk zijn wat ik nou precies moet doen? Ik heb ATI videokaart. Heb ook van die ATI dingen gezien maar dan zijn er ook weer 25 opties. Ik weet alleen dat ik WIndows 7 64 bit heb, maar wat meot ik dan hebben? Ff duidelijk svp. Bewerkt: 7 juli 2010 door Houstyn Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar. Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het? het staat bovenaan de IV technische problemen topiclijst, en wat het is lees je vanzelf wel... wat valt daar nou niet aan te snappen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.