Jump to content

gta iv hapert


gta0mensendood0knaller

Recommended Posts

hallo jongens ik heb gta iv en speel hem op een goede laptop [hp] maar hij hapert als ik in een auto zit en w en d in druk met lopen doet i dat niet hij zou het makkelijk aan moeten kunnen hier de spekkies :N:? :?

Schermformaat 17,3''

BrightView LEDSchermtype

Intel® Core i3 Processor 330M 2.13 GHzProcessor

4096 MB (2x 2048 MB)Geheugen

320 GB 7200 rpmHarddisk

Super Multi DVD+/-R/RW LightScribeCD-/DVD-Rewriter

512MB ATI Mobility HD 5430Videokaart

jaNetwerkkaart

802.11 b/g/nDraadloze netwerkkaart

VGA webcamWebcam

5-in-1 kaartlezerKaartlezer

3,0 kgGewicht

6Aantal Accucellen

Windows 7 Home Premium 64 bitsBesturingssysteem

onboardGeluidskaart

Microsoft Works + Office Home & Student (60 dagen)Inclusief

het moet kunnen toch snap het zelf ook niet echt want als ik loop of schiet doet i dat niet oke alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Houstyn

    13

  • wesley123

    9

  • Fezz

    6

  • Sprunk

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

ik heb hetzelfde probleem, ik heb een easynote LJ61 mijn processor is AMD Athlon x2 dual-core QL-64 2.10 GHz 32 bits besturingssysteem met vista, en een ATI Mobility Radeon HD 4500 series geloof ik, vertel me als zo'n ding niet bestaat, en waar ik vind hoe die wel heet XD maar kan mijn videokaart hem niet aan of eigenlijk ook mijn computer enz niet??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn PC is zeker goed genoeg, (Intel Core i7 en ATI Radeon HD5570) Wat moet ik doen? Ik heb het via Steam gekocht. Ik heb gehoord dat je op internet iets kan downloaden waardoor het niet meer lagt. Weet iemand hier meer van? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit help wellicht.

dude dit slaat nergens op, houd aub op met hulp te geven...

Maar ff OT: probeer eens de -memrestrict fix die bovenaan gepinned staat, dit fixt het probleem. Lees het topic goed om nutteloze vragen te voorkomen, alles staat er uitgelegd

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart is veels te slap in vergelijking met je processor maar dan zou het nog wel op Low lukken denk ik.

Dat lijkt me vreemd. Op de PC van mijn broertje kan hij het makkelijk spelen, met een i5 processor en Geforce GT320 videokaart. Op internet staat toch echt dat mijn processor + videokaart beter zijn. Ik vraag alleen om zo'n link waarmee je iets kan downloaden waardoor het lekker draait. Dit heeft mijn broertje namelijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar.

Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het?

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar.

Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het?

het staat bovenaan de IV technische problemen topiclijst, en wat het is lees je vanzelf wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snep er niks van. Moet ik nog wat downloaden ? :duh:

Kan iemand ff duidelijk zijn wat ik nou precies moet doen? Ik heb ATI videokaart. Heb ook van die ATI dingen gezien maar dan zijn er ook weer 25 opties. Ik weet alleen dat ik WIndows 7 64 bit heb, maar wat meot ik dan hebben? Ff duidelijk svp.

Bewerkt: door Houstyn
Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar.

Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het?

het staat bovenaan de IV technische problemen topiclijst, en wat het is lees je vanzelf wel...

wat valt daar nou niet aan te snappen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...