Jump to content

gta iv hapert


gta0mensendood0knaller

Recommended Posts

Je processor is zeker wel goed en je videokaart ook wel maar het was beter geweest als je een i5 had met een 5770 dan was het veel meer gebalanceerd zeg maar.

Ja, ok dat snap ik wel maar weet iemand van deze download af? is dit een patch ofzo? En wat is -memrestrict fix die wesley123 opnoemt? wat wil dat zeggen en waar staat het?

het staat bovenaan de IV technische problemen topiclijst, en wat het is lees je vanzelf wel...

wat valt daar nou niet aan te snappen?

Moet ik nou wel of niet wat downloaden? Ik zie geen link staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Houstyn

    13

  • wesley123

    9

  • Fezz

    6

  • Sprunk

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sorry hoor, maar dat is gewooneen domme vraag, lees het topic eerst maar eens, dat heb je niet gedaan, kom dan maar terug met fatsoenlijke vragen.

http://www.gtaforum.nl/topic/98011-gebruik-memrestrict-om-framedrops-te-verminderen/

Ik heb het gelezen alleen heb ik minder verstand van computers dan jij. Ik heb het spel via Steam gekocht, en daar stond dat de patch er na een tijdje vanzelf op moet gaan, alleen dit is al een tijd terug. En ik vind niet dat het er duidelijk staat. Ik snap gewoon niet wat ik moet doen.

PS: Bedankt voor de 'goede' hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor, maar dat is gewooneen domme vraag, lees het topic eerst maar eens, dat heb je niet gedaan, kom dan maar terug met fatsoenlijke vragen.

http://www.gtaforum.nl/topic/98011-gebruik-memrestrict-om-framedrops-te-verminderen/

Ik heb het gelezen alleen heb ik minder verstand van computers dan jij. Ik heb het spel via Steam gekocht, en daar stond dat de patch er na een tijdje vanzelf op moet gaan, alleen dit is al een tijd terug. En ik vind niet dat het er duidelijk staat. Ik snap gewoon niet wat ik moet doen.

PS: Bedankt voor de 'goede' hulp.

Nou jij vraagt of je iets moet downloaden, nou staan er downloadlinks? Nee, zou je dan wat moeten downloaden? Nee, dat is gewoon logisch n je hbt echt geen verstand van computers nodig om zoiets te bdnken.

Lees maar overnieuw er staat overduidelijk in wat je moet doen.

En als je het niet snapt okee, mar leg dan ook duidelijk uit wat je niet snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Accoord, zover ik het snap moet ik een map maken genaamd 'commandline.txt'. Daarin moet ik een van de lines inzetten. Gewoon kopiëren plakken en welke line moet ik dan hebben? :bonk: In welke map moet ik commandline.txt dan zetten? Ik snap dus eigenlijk niks ervan. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

:l Er staat: Je moet een bestand maken: commandline.txt, die je moet plaatsen in de IV hoofdmap. Zet in die .txt de line. Er staat duidelijk welke je moet kiezen.

Laat maar, op het forum van GTA SA werd ik nog goed geholpen door mensen die geduldig waren... :ch: Ik snap het simpelweg niet en ik vind dus niet dat er duidelijk staat welke ik moet kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

:l Er staat: Je moet een bestand maken: commandline.txt, die je moet plaatsen in de IV hoofdmap. Zet in die .txt de line. Er staat duidelijk welke je moet kiezen.

Laat maar, op het forum van GTA SA werd ik nog goed geholpen door mensen die geduldig waren... :ch: Ik snap het simpelweg niet en ik vind dus niet dat er duidelijk staat welke ik moet kiezen.

ow sorry dat het nit makkelijker uit te leggen is...

Je maakt een bestand genaamd commandline.txt aan in d hoofdmap van gta4(meestal C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV),daarin kies je de bovenste line uit en plakt deze incommandline.txt en slaat deze op.

Als jij dit nog niet snapt kun je het beter opgeven, de pc uitzetten en nooit maar dan ook nooit meer een pc aanraken, als je al geen eens een bestand aan kunt maken...

Link to comment
Delen op andere websites

:? Waar staat doel bij de eigenschappen? Er staat alleen Algemeen, Delen, Beveiliging en Vorige versies

PS: Als je het niet snapt kan je beter niet opgeven maar meer proberen en meer vragen stellen. Of je kiest een ander forum waar je beter wordt geholpen. :tu:

Bewerkt: door Houstyn
Link to comment
Delen op andere websites

okee wtf, jij hebt gekozen om de file aan te maken en nu begin je ineens over doel te praten, waar the hell ben jij mee bezig?

Maar ff over het doel, dat valt onder algemeen, je hebt eerst de naam etc. 5e regel daarvan staat doel(je bent echt de eerste die dit neit kan vinden, sorry hoor, maar volgens mij probeer jij het niet eens) je plaatst daarachter met een spatie '-memrestrict ....' waarbij .... natuurlijk voor het getal staat die je hebt uitgekozen.

Maar ga nu aub even het topic goed lezen, de stappen volgen die er staan en het zo uitvoeren, jij hebt het echt nog niet gelezen en of je het echt hebt uitgevoert betwijfel ik.

En als je een ander forum wilt, go ahead, ze zullen daar precies hetzelfde zeggen, bespaart ons ook weer de moeite

Link to comment
Delen op andere websites

okee wtf, jij hebt gekozen om de file aan te maken en nu begin je ineens over doel te praten, waar the hell ben jij mee bezig?

WTF? Ik lees die zooi toch? er staat dat je bij eigenschappen en dan Doel? En ik heb gekeken waar je zegt dat het staat: niet dus... :duh:

Ik zal het wel anders doen:

Wat is voor mij een goede patch om te downloaden als ik het spel heb gekocht bij steam? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, hier staat het dus:

post-35628-1278530593,21.png

Dan zet je je muis tussen .exe en " in, druk je op je spatiebalk, en dan plaats je de -mem line. That simple is it!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...