Houstyn Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Werkt het nu goed? Je reageerde zo snel dat je in de tussentijd nooit getest kan hebben namelijk. Klopt, om te zeggen dat het duidelijk is. En hij doet het. Ik ben je zeer dankbaar! En wesley natuurlijk ook. Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Ik begrijp hem niet. xD edit: Yay, je gaf me bloemetjes. Duurde wel een paar seconden voor dat ik er achter kwam =D Bewerkt: 7 juli 2010 door dji-unit Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Die bloemen heten "vergeet mij niet". Weet je wel? Vergeet-mij-nietjes? Bewerkt: 7 juli 2010 door Sprunk Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 wooow, dit is wel ff toeval afaik(kan het hier niet bekijken) moest het buiten de haakjes maar fijn dat het toch gelukt is Reageren
Houstyn Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Haha, nou ok, allemaal bedankt jij dus ook dji-unit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.