justin$ Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 hey ik ben op zoek naar de bank file van heli sounds ik vind het niet ;( alvast bedankt Reageren
Casss Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Leg nou maar eerst een goed uit wat je wil, dan kunnen we je helpen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Dit is eerder een modding kwestie. De meeste geluiden voor voertuigen zitten opgeslagen in zogenaamde 'banks' in het SFX archief. Zo zal je bijvoorbeeld de toeters van de voertuigen vinden onder bank_068. Je hebt SAAT (San Andreas Audio Tool) nodig om zo'n archief te openen. De 'banks' gaan van Bank_001 tot Bank_137; hij wil weten in de welke je de sounds van de helicopter kan vinden. Ik heb dus maar snel even gekeken. De geluiden vind je in SFX > GENRL In Bank_006 zitten helikopter geluiden van de 'zware' heli's zoals de Leviathan en de Cargobob. In Bank_007 vind je de normale heli geluiden. Reageren
justin$ Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 bedankt ! nu kan ik backups maken dank u voor uw werk big boss greetz justin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.