nr1playman Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Hallo iedereen ik heb een klein probleempje met gta eflc ik wil online spelen en opslaan. Maar ik moet via games of windows life een serial key hebben voor gta eflc maar ik heb geen kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Bewerkt: 19 juni 2010 door lennart1995 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nr1playman Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Ja maar perfecte kopie .ik heb gewoon serial key nodig voor games of windows life kan je mij helpen? Bewerkt: 19 juni 2010 door nr1playman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Ja maar perfecte kopie .ik heb gewoon serial key nodig voor games of windows life kan je mij helpen? die kan je toch gewoon op je boekje vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nr1playman Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Ja maar perfecte kopie .ik heb gewoon serial key nodig voor games of windows life kan je mij helpen? die kan je toch gewoon op je boekje vinden? ik heb geen boekje ik zoek gewoon een serial key Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Ja, illegaal dus. Jammer, we helpen je niet. Zeg maar dag met je handje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Ja maar perfecte kopie .ik heb gewoon serial key nodig voor games of windows life kan je mij helpen? die kan je toch gewoon op je boekje vinden? ik heb geen boekje ik zoek gewoon een serial key Dan heb jij pech. Uiteraard kan je ook *** ****** ******. Ik heb het maar niet opgeschreven anders heb ik weer 20% warn bij door een mod . Je hebt geen bewijs dat je het spel legaal hebt. Je kan het dus gewoon opnieuw kopen, of een serial kopen online. Bewerkt: 19 juni 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 zeker gedownload die staat in of achter op het boekje wat in je dvd hoesje zit Ja maar perfecte kopie .ik heb gewoon serial key nodig voor games of windows life kan je mij helpen? die kan je toch gewoon op je boekje vinden? ik heb geen boekje ik zoek gewoon een serial key ow, sinds wanneer is er bij een legale versie geen boekje meegeleverd :S je bent zeker de enige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 ow, sinds wanneer is er bij een legale versie geen boekje meegeleverd :S je bent zeker de enige Hoe zit het bij een Steam download dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 ow, sinds wanneer is er bij een legale versie geen boekje meegeleverd :S je bent zeker de enige Hoe zit het bij een Steam download dan? Daarbij word de key netjes vermeld als je de game opstart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Wanneer je de game in de winkel ziet staan, zit de dvd niet in de hoes. Zit het boekje er wel/niet in? Sommige mensen stelen dat soms. Vroeger steelden mijn vrienden die gtaposters die in het hoesje zaten . Bewerkt: 20 juni 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 Helaas, dat doen ze nu allang niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.