Jump to content

Irish Lep


Luzhin2.4

Recommended Posts

Ik dacht dat het object Irsih_Lep nergens ingame te vinden was.

Maar...

In de cage van TBOGT zit de kabouter op een balk bij het plafon.

Screenshot

29369650.jpg

Geen idee of dit al bekend was, maar ik vind het grappig. Angel 890 liet me dit zien.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

De foto is voor mij te onduidelijk om hier een kabouter in te zien.

Daarbij, weet ik niet echt wat een 'Lep' is :engel: .

Het wordt duidelijk wat een Irish Lep is door bij google afbeeldingen te kijken.Klik. Volgens mij is het geen EE, maar wel leuk gevonden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien iets onduidelijk, omdat het nogal donker is in de cage.

Dit is al wat duidelijker:

asdfxbk.jpg

Het is een kabouter die een bierglas vast heeft en zijn middelvinger opsteekt:D

Als je weleens multiplayer GTA IV speelt, dan kom je altijd wel een grapjas tegen die hem op zijn auto gezet heeft

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Logisch, gezien het niet echt een Easter Egg is. Een Easter Egg is een verwijzing naar iets uit het echte leven, op een grappige manier bedoeld. Dit heeft R* gewoon voor de lol gedaan.

sommige mensen bergrijpen het nog steeds niet een EE is een grap of een verwijzing uit het echte leven

en dat dwerg kabouter of wat het ook is, is echt een EE

Link to comment
Delen op andere websites

Easter egg: Een grap of verwijzing naar het echte leven... Dat wordt bedoeld als in ofwel >een grap< ofwel >een verwijzing naar het echte leven< (of beide :7)... Dus niet >een grap over het echte leven< of >een verwijzing naar het echte leven<... De grap hoeft dus niet per se op het echte leven te slaan om een easter egg te zijn.

Aangezien dit een grap is, is het een easter egg. Daarbij is een easter egg meestal enigszins verstopt, anders is het al gauw "gewoon een droog grapje"(zoals de vele 69's in het spel), deze is zéker verstopt, dus het is wel zeker een easter egg. En ik vind hem briljant bedacht door Rockstar :7 een kabouter met bier die z'n middelvinger opsteekt :7 Hoe verzinnen ze het :7

En goed gevonden natuurlijk...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel aan mij liggen dat ik deze kabouter eigenlijk niet zo grappig vind.

Het is natuurlijk wel lollig dat R* zoiets heeft bedacht, maar ik snap niet dat je hier nu echt mee kunt lachen.

Er zijn wel meerdere en subtielere grappen in IV gestoken door R*, maar die worden ook vaak bestempeld als 'geen EE', veel te snel misschien of niet en bij simpele dingetjes springt ineens een hele meut recht die vindt dat het een EE is. Soms snap ik het dus niet zo goed. Met alle respect hoor Luzhin2.4, het is wel lollig, maar ik kan hier geen EE in vinden, daarvoor zijn er al genoeg EE-waardige dingen direct verworpen...

Link to comment
Delen op andere websites

@Hearv: Het gaat er vooral om dat het verstopt is... Als iets een beetje verstopt is, en ook maar enigszins grappig te vinden is, is het een easter egg, ook al is het nog zo flauw... Als er ergens op Star Junction in het zwart op de witte strepen van een zebrapad "hi" op de grond zou staan, dan is het ook een easter egg, aangezien het verstopt is.. T'is of heel goed verstopt en maar een klein beetje grappig, of heel grappig maar over duidelijk zichtbaar, of grappig, niet verstopt, maar toch ook niet gelijk zichtbaar... Maar als het verstopt is en er zit een grapje in dan is het ook al sowieso een easter egg eigenlijk... Zoals de tekens op de kassa's in de Cluckin Bell, heel grappig is het niet, maar zo goed verstopt dat het toch echt een easter egg is...

Een paasei is ook niet echt grappig he :D En toch is het een easter egg :puh: (té flauwe vergelijking :7)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

lep is een leprechaun

een ierse kabouter die geluk brengt.

omdat hij bier drinkt en zn middelvinger opsteekt denk ik dat ie bedoeld dat je niet op geluk moet rekenen in de cage fights.

(kzat te twijfelen of dit topic niet te oud is mar toch even gepost omdat ik toch even wilde laten weten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...