Jump to content

Xbox 360 HDD

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals al een paar dagen bekend is , komt er dus de 'Xbox 360 Slim'.

Ik heb sinds oktober de gewone Arcade.. Maar ik ga waarschijnlijk de nieuwe '360 Slim' kopen.

Nu mijn probleem is : Hoe krijg ik mijn bestanden van mijn Harddrive (360 Normaal) naar de nieuwe '360 Slim' ?

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie
Geplaatst:

Dit is niet glazenbol.forum.nl. Wij weten nu nog niet hoe en wat met de Xbox slim. De tijd zal leren hoe en wat voor aansluitingen die machine zal krijgen. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van bestanden kopiëren door middel van een USB stick ofzo.

Trouwens, waarom zou je die halen als je er nét één gekocht hebt? :bonk:

Geplaatst:

Zoals al een paar dagen bekend is , komt er dus de 'Xbox 360 Slim'.

Ik heb sinds oktober de gewone Arcade.. Maar ik ga waarschijnlijk de nieuwe '360 Slim' kopen.

Nu mijn probleem is : Hoe krijg ik mijn bestanden van mijn Harddrive (360 Normaal) naar de nieuwe '360 Slim' ?

Als je een acarde hebt, dan heb je geen HDD. Dan heb je als het goed is een memmorycard. En die pas naar mijn weten gewoon in de slim :) .

Geplaatst:

Dit is niet glazenbol.forum.nl. Wij weten nu nog niet hoe en wat met de Xbox slim. De tijd zal leren hoe en wat voor aansluitingen die machine zal krijgen. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van bestanden kopiëren door middel van een USB stick ofzo.

Hij is stiller, koeler en misschien vind hij hem mooier?

@Fiegel5: kan best wezen maar het kan toch zijn dat hij er een HDD bij gekocht heeft...? Anders zou hij het toch niet over een HDD hebben? Daarnaast zitten er geen memory card slots in de Slim.

Omdat de nieuwe mooier is ;d

Hij is stiller, koeler en misschien vind hij hem mooier?

@Fiegel5: kan best wezen maar het kan toch zijn dat hij er een HDD bij gekocht heeft...? Anders zou hij het toch niet over een HDD hebben? Daarnaast zitten er geen memory card slots in de Slim.

Ik moet al op niemands berichten meer reageren , je was me voor ! XD

Fiegel zit goed. En als je een HDD bij je xbox gekocht hebt, kun je je bestanden ook gewoon overzetten. Op de USB manier, of met een kabel:

Ik had HDD van 60GB appart gekocht ;)

EDIT: Is het niet mogelijk om bestanden van de HDD over te brengen naar USB ?

>>> Door Kai-ShockWave: Tripple-post samengevoegd. Let er nu eens op! <<<

EDIT: Sorry Kai :$

Geplaatst:

Fiegel zit goed. En als je een HDD bij je xbox gekocht hebt, kun je je bestanden ook gewoon overzetten. Op de USB manier, of met een kabel:

Dat zeg ik net!

Ja dat kan *zucht*. Prop je USB erin en geef aan hoeveel ruimte je wilt gebruiken voor je Xbox. Maximaal 16GB.

Dat zeg ik net!

Ja dat kan *zucht*. Prop je USB erin en geef aan hoeveel ruimte je wilt gebruiken voor je Xbox. Maximaal 16GB.

Hmm dus ..

Stel dat ik de nieuwe Xbox 360 heb , en mijn profiel zit op mn oude xbox 360 (HDD) , kan ik dan dat profiel op die USB stick zetten , en als ik dan de nieuwe plaats , dat ik die usb stick erin steek endan mijn profiel naar mn nieuwe Xbox 360 (Slim) verplaats ?:D

Geplaatst:

Hmm dus ..

Stel dat ik de nieuwe Xbox 360 heb , en mijn profiel zit op mn oude xbox 360 (HDD) , kan ik dan dat profiel op die USB stick zetten , en als ik dan de nieuwe plaats , dat ik die usb stick erin steek endan mijn profiel naar mn nieuwe Xbox 360 (Slim) verplaats ?:D

Exact. Bij de nieuwe Xbox hebben ze de support voor USB sticks een stuk verbeterd dus het zou gewoon moeten lukken zoals jij het beschrijft.

Hmm dus ..

Exact. Bij de nieuwe Xbox hebben ze de support voor USB sticks een stuk verbeterd dus het zou gewoon moeten lukken zoals jij het beschrijft.

Ikga toch wel eerst die nieuwe kopen , endan al die stappen doen om te zien of het wel werkt he :D

EDIT : Probleem opgelost! :slotje: ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...