Jump to content

Ipad uit Amerika


flippie13

Recommended Posts

Hallo,

Aangezien wij over 2 weken naar Amerika gaan voor 4 heerlijke weken, zijn wij (/ik) alvast aan het geilen op allerlei apparatuur en kleding die we daar kunnen kopen. Mijn vader heeft het geniale idee om een Ipad wi-fi + 3g versie te kopen, en natuurlijk stond ik gelijk achter hem met dat idee.

Alleen daar heb ik nu een paar vragen bij. Mijn vader heeft geïnformeerd bij de Apple winkel bij ons in de stad naar abonnementen voor de 3G versie, en te horen gekregen dat deze ook beschikbaar waren voor 1 maand. Wij gaan in Amerika dus de 3G versie kopen, en een abonnement nemen voor 1 maand.

Als we dan terug in Nederland komen, kunnen we waarschijnlijk die Ipad wel gebruiken op ons draadloos netwerk thuis, maar kunnen wij dan (nadat het andere abonnement dus is afgelopen) hier ook een abonnement afsluiten zodat die 3G ondersteuning hier ook werkt?

Aangezien ik het voel aankomen dat het hele verhaal hierboven een beetje raar is, stel ik maar even de vraag in het kort.

Kunnen wij een 3G abonnement afsluiten voor onze in Amerika gekochte Ipad, zodat we dat ding voluit kunnen gebruiken? En zijn er nog andere beperkingen als we die Ipad in Nederland hebben?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke Groet,

FLippie13

EDIT: Sorry Thunder, je had dat andere topic verplaatst toen ik deze maakte :(

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen beperkingen, je kan denk ik gewoon een data abbonement bij Apple of een provider afsluiten. Zolang je een micro sim kunt krijgen kun je er gewoon een 3G abbonement voor afsluiten. Garantie is internationaal en gaat via het serie nummer en de lader van de iPad is ook geschikt voor alle landen. Ik denk alleen dat de adapter zo'n reis opzet stuk nodig heeft, voor de rest niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een iPad 3G uit Amerika kan je hier gebruiken. Het enigste wat je daarvoor nodig hebt is een simkaart, een schaar, en een beetje geluk. Een normale Sim kaart kan je namelijk meestal gewoon veranderen naar een micro SIM-kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wij kunnen gewoon een Ipad 3g in amerika kopen, daar vervolgens 1 maand genieten van het internet, terug naar huis gaan, en dan ook hier een 3g abonnement afsluiten? :D

Bedankt voor de hulp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wij kunnen gewoon een Ipad 3g in amerika kopen, daar vervolgens 1 maand genieten van het internet, terug naar huis gaan, en dan ook hier een 3g abonnement afsluiten? :D

Alleen als je in de VS een prepaid kaartje kan krijgen, voor een abonnement in de VS moet je daar ook daadwerkelijk wonen. Je kan 'm anders wel aanschaffen maar pas in NL gebruiken als je daar een abonnement hebt afgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...