grove_streets Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 hey, ik weet niet wat er is maar elkekeer als ik 1 min in de server zit dan staat iedereen stil of loopt door (dus alssof ze lopen en dan pauze doen dan zie je ze verder lopen) en dan ben ik dus eigenlijk alleen in de server het is stront vervelend weet iemand alstjeblieft wat er aan de hand is? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Waarschijnlijk heb je een slome internetconnectie of is je PC te slecht. Post je specificaties eens. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan ook een script probleem zijn. Sommige oudere gamemodes (GodFather of PEN met name) hebben de callback 'OnPlayerUpdate' met een hele hoop code in. De scripts werden echter gemaakt vóór dat OnPlayerUpdate een native function werd. Dit was toen geen probleem omdat OnPlayerUpdate toen nog niet bestond als een server functie. Het probleem met OnPlayerUpdate nu, is dat die functie (ongeveer) om de 40ms (40 duizendste van een seconde) per speler wordt opgeroepen. Dit kan tot enorme lagg leiden als er veel code in die callback staat. Reageren
grove_streets Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 ik heb niets verandert maar ik heb al een weekje dat probleem niet gehad maar bedankt voor de reactiesch iniedergeval Reageren
wesszzel Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Kan ook een script probleem zijn. Sommige oudere gamemodes (GodFather of PEN met name) hebben de callback 'OnPlayerUpdate' met een hele hoop code in. De scripts werden echter gemaakt vóór dat OnPlayerUpdate een native function werd. Dit was toen geen probleem omdat OnPlayerUpdate toen nog niet bestond als een server functie. Het probleem met OnPlayerUpdate nu, is dat die functie (ongeveer) om de 40ms (40 duizendste van een seconde) per speler wordt opgeroepen. Dit kan tot enorme lagg leiden als er veel code in die callback staat. nee staak maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.