MaxVito Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Hey, Ik heb zouist Ubuntu gestart op Vmware 7. komt het inlogscherm wil ik het wachtwoord invoeren.. blijkt het toetsenbord niet te werken. Hoe kan het wel weer werken? Mvg, Max Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Klik eens in het scherm zodat de focus naar het besturingssysteem verplaatst en je daar kunt typen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Dat bedoel ik juist dat het niet doet. maar heb nu z'n keyboard wat in beeld komt daar moet ik dan het wachtwoord op klikken. MAAR dat is een hel Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Dat bedoel ik juist dat het niet doet. maar heb nu z'n keyboard wat in beeld komt daar moet ik dan het wachtwoord op klikken. MAAR dat is een hel Je kan dus wel inloggen?Zoja, meld je aan en probeer de VMWare Tools te installeren. Dit kan het probleem verhelpen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 waar download ik die dan? Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 waar download ik die dan? die worden door het programma gedownload, als je ingelogd bent ga dan naar (in vmware): VM > Install VMWare Tools Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.