Jump to content

Battlefield 2 crasht na installatie patch 1.3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds vrijdag Battlefield 2 op mijn pc en besloot dan ook vandaag om patch 1.3 te installeren en zo uiteindelijk naar de laatste te gaan, ik begon dus met 1.3... Maar het begon al met problemen, nouja, na de installatie.... BF2 wilde niet meer opstarten :-( Ik kreeg een zwart scherm en daarna viel BF2 uit... Geen foutmelding, helemaal niks :?

Iemand enig idee hoe ik dit evt. op zou kunnen lossen? Opnieuw installeren heb ik nu gedaan en speel nu zonder patches, maar die patch heeft wel een leuke optie :-( Vehicle Drop :D

Geplaatst:

Ja 1.5.

Het fixed veel bugs die o.a. wel in 1.3 zaten (En de boostbacks zijn nu ook gratis)

En zover ik weet is Vehicle drop ook gewoon in 1.5

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gisteren eens 1.41 geprobeerd (dacht dat ik 1.5 installeerde) maar hiermee crasht het spel ook gewoon... :N Dan maar weer Vietnam installeren :O

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

1. al het spel ge-reinstalleerd?

2. kan je computer bf2 makkelijk aan ( meestal vragen patches ook nog wat extra)?

3. wat is je error message?

Geplaatst: (bewerkt)

1. al het spel ge-reinstalleerd?

2. kan je computer bf2 makkelijk aan ( meestal vragen patches ook nog wat extra)?

3. wat is je error message?

1. Jup :(
  2. Zeker makkelijk http://gaming-freak.nl/infotool/info.html (Specs)
  3. Ik krijg geen error, dat is dus het probleem... :cry:

EDIT: Zojuist Patch 1.5 geïnstalleerd en nu werkt ie naar behoren :) Alleen lagged ie nu wel een stuk vaker... Tijd om de instellingen te wijzigen morgen. Verder toch bedankt allemaal :)

Bewerkt: door Zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...